vibeke84+lille frk. Eva-Lill:) Skrevet 26. april 2006 #1 Skrevet 26. april 2006 Hei! Jeg er ei jente på 22, er ca 11 uker på vei med min første. Jeg og samboeren (28 han da) min kunne tenkt oss å møte andre, gjerne par i samme situasjon. Håper på svar!
Aleksandra Skrevet 27. april 2006 #2 Skrevet 27. april 2006 Hei! Jeg er en jente paa 24, blir ikke forstegangs fodende,har en sonn paa 2aar fra for. Jeg er 14 uker paa vei! Bor i trondheim vi og. Mannen min er 31. Vi kunne ogsaa tenke oss aa mote andre i samme sitvasjon. Vi reiser til usa paa sondag og blir der i 1 mnd.Gleder oss veldig. Kan jo ta kontakt naar vi er tilbake. Kos deg med svangerskapet, det er en reise i seg selv! Har du vaer paa ultra lyd ennaa? vi tok privat, og det var absolutt verdt det!!
vibeke84+lille frk. Eva-Lill:) Skrevet 28. april 2006 Forfatter #3 Skrevet 28. april 2006 Hei! Så gøy å få svar:) Vi skal på ul 9 mai vi, det blir kjempespennede! Dere får ha god tur til usa, send meg gjerne en mail når dere er tilbake? [email protected].
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå