Monica *rosa og blå* Skrevet 26. april 2006 #1 Del Skrevet 26. april 2006 Hei! Jeg så at du var designer på Exit klær! Så tenkte kanskje jeg kunne spørre deg da... ikke noe vondt mot deg, men har bare irritert meg litt! Hvorfor er buksene så trange rundt magen på barna? Det virker som de hindrer bevegelse... Natalie har vært en gjennomsnittlig baby.. nederste steken på normalen, så hun er ikke stor da... men har følt at buksene herfra er litt trange, har også hørt andre klage over dette.. Men ikke noe vondt mot deg.. tenkte bare jeg skulle spørre, for det er ikke hver dag en møter en designer fra Exit!! Utenom det så er det kjempefine klær der!! Må holde meg i trøya for å ikke gå amok.. hehe! Ett annet lite spørsmål også.. kanskje du vet det? Vet ikke om det er sånn med dere, men hvertfall Cubus og H&M! Hvorfor har strømpebuksene en skjev fot? Har alltid lurt på dette! hehe....Er de bedre å få på sånn eller.....? Håper du ikke er fornærmet nå da... men nå hadde jeg sjansen til å spørre da... :-p Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/4879117-april-hege_d/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå