Gå til innhold

Må bare spørre..

Anbefalte innlegg

Skrevet

.. om hvor lang dere var på vei før dere klarte å slutte?

Jeg klarte ikke å slutte før ganske seint.. Er bare litt nysgjerrig på dere andre! Og evnt. hvor mange røyk røyker dere i løpet av en dag? Med meg gikk det veldig opp og ned, litt tunge tider (bruker ikke det som en unnskyldning, ikke missforstå) som gjorde at datt litt i bakken, og ikke følte meg fult så sterk gjorde at jeg økte litt i antall røyk..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Og vær HELT ærlig nå, jenter.. ;) Tro meg, jeg kjenner igjen den der "Nei, jeg har bare tatt to røyk i dag".. Også har jeg EGENTLIG røyka 8, liksom! Hihi!

• 4 uker senere...
Skrevet

uke 26:(( Tror jeg da. Ikke røyka på 60 timer nå:))

Var i påsken nede i 2-3 om dagen (ja faktisk helt ærlig..hihi) men økte desverre igjen en stund etter påske.

Ikke lett, men nå SKAL jeg klare det!!!

Skrevet

jeg slutta en uke etter jeg fant ut at jeg var gravid, så ca i uke 6.... Er i uke 19+1 i dag...er ganske stolt av meg selv...Klem

Skrevet

Hei!

Jeg slutta da jeg var i uke 19 i svangerskapet og er nå i uke 26. Jeg har holdt meg- og ikke sprukket, men har lyst på røyk hver dag og blir gal av å ikke røyke- drømmer om røyk til og med he he...nei, det er ikke lett!

Før jeg slutta helt røyka jeg 2-4 om dagen, men i begynnelsen av svangerskapet (de første 12- 14 ukene) røyka jeg 5-10 om dagen, avhengig av om jeg hadde gode dager eller ikke.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...