Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Heisann! Har hatt mensmurring helt siden forige menstruasjon! I dag kjente jeg noen rare smerter i den ene siden, varte i tre-fire timer, nå er jeg tilbake på murringen (som er så annerledes enn vanlig!) Kan disse smertene i siden være et lite egg som festet seg? Aldri kjent noe lignende, det kom plutselig! Har kjent litt i andre siden også, men det er bare så vidt og bare littegrann! I hovedsak i den ene siden! Noen som har noen tanker som kan hjelpe litt? Blir så forvirret her! Kunne jo tro det var el da jeg skal ha ikm 6./7. mai, men har aldri opplevd murring fra siste dag i forige mens, og så langt frem i tid? Bruker å kjenne litt murring under el og et par dager før ikm, men det her er jo bare rart? Noen som har noe klokt å si til lille bekymrede meg? Håper jo selfølgelig at på et eller annet vis så kan jeg vinkle dette til å ha noe med graviditet og gjøre=)

Bruker eggløsningsmerter å vare så lenge? Har liskom aldri kjent noe særlig til el annet enn litt murring noen få timer i et par dager...

Håper så veldig på svar da dette har gnagd på meg hele denne perioden..

Mvh

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/4878925-menssmerter-s/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...