Yaddaline ❤ ♀04/05 ♂02/09 Skrevet 26. april 2006 #1 Del Skrevet 26. april 2006 I dag i nitida i morges tok Matilde sine første skritt. Og ikke ett eller to - hun tok flere lange (10-20skritt) turer rundt i stua og har gått og gått i hele dag. Reiser seg ikke midt på gulvet selv, men om jeg setter henne ned på beina så går hun avgårde. Jeg er så STOLT! Sendte meldinger rundt til alle og tok opp liten videosnutt på telefonen og hele pakka ))))) Så nå har vi vært og kjøpt vårsko! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
skorpion-75 Skrevet 26. april 2006 #2 Del Skrevet 26. april 2006 Hurra for Matilde:-) Jeg og sambo har stått og snufset mens vi har sett eline ture rundt i stua.. hun har gått en 3 ukers tid nå, men ikke mer enn 5-6 skritt av gangen. Men den siste uka har det blitt fart på sakene. I dag tok vi på skoene inne slik at hun skulle få øve seg litt, og det gikk jo helt supert! Tenk at de har blitt såå store.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
@nneliten Skrevet 26. april 2006 #3 Del Skrevet 26. april 2006 Så utrolig fasinerende! Skjønner godt at mobiltelefonen "gikk varm" både med SMS'er og filming :-) Jeg gleder meg sånn til å se Sondre stabbe ustøtt omkring! Foreløpig vil han ha en hånd å holde i! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Susan*lillegutt og mini* Skrevet 26. april 2006 #4 Del Skrevet 26. april 2006 Gratulere så mye=) er så kjempemorro når det skjer,man bli sååå stolt,og ikke minst ungene selv blir stolte! =) Her har Simen gått siden han var 10,5mnd. men hadde absolutt ikke gjort noe om han ventet litt lenger med å gå. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
frida♥ Skrevet 26. april 2006 #5 Del Skrevet 26. april 2006 En stor dag, det er det virkelig! Skjønner du er stolt. Tenk for en utvikling på ett år!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
solstjernen - seksbarns mor Skrevet 26. april 2006 #6 Del Skrevet 26. april 2006 Stå på Matilde - du er så flink atte. Eg ble nesten helt gira selv her eg satt da eg leste smsen eg fikk - så moro. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Solstråle* Skrevet 27. april 2006 #7 Del Skrevet 27. april 2006 Gratulerer med det store steget:-) Her venter vi fortsatt, men det er nok like før. Håper hvertfall det! Han begynner å bli alvorlig tung å bære... hehe... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå