Gå til innhold

kjempe nyhet til dere som e drit lei av å høre "ikke stress, så går det nok bra"!!

Anbefalte innlegg

Jeg var på sykehuset i dag og snakka med en hyggelig kvinnelig gynekolog. Litt ut i samtalen sa kjæresten min noe som at det er vel ikke noe lurt å stresse med å bli gravid, men da tok legen ordet og viste til en fersk rapport. Den rapporten viser at stress ikke har noen innvirkning på å bli gravid! Selv under særdeles stressende omstendighet kunne de ikke finne vesentlige sammenhenger mellom det psykiske og det fysiske! Jeg ble så glad at jeg nesten omfavna legen da ho fortalte dette! Så deilig for en gang skyld slippe å bli kritisert for å stresse, og slippe å føle seg skyldig for at en ikke får det til!

Så til dere andre som også er drit lei av å høre "ikke stress, så går det nok bra", nå kan dere slå i bordet og si at de ikke vet hva de snakker om!!

Fortsetter under...

Ja, det var greit å vite! Det er utrolig irriterende å få høre at man må prøve å stresse ned og la være å tenke på det! Synes det er ganske frekt sagt, egentlig.

Nå vet jeg iallefall hva jeg kan si tilbake... :-)

Jiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiippppppppppppppppppiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii!!!!!!!!!

Endelig!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Hehe, ja har hørt dette selv, så av og til når folk sier til meg på en dårlig dag at jeg ikke må stresse så svarer jeg dette svaret krasst tilbake. Da sier de det ikke mere nei hihi...

• 3 uker senere...

Annonse

ja har lest denne undersøkelsen og jeg tenkte, endelig.

Men allikevel påstår en haug jenter som var slitere (her nede) at jo de sluttet å tenke påd et og vips ble de gravid.

Prøvde å forklare at jeg tenkte ikke på de i åresvis men ble ikke gravid selv om hehehehe.

Bra!

Jeg tror forsåvidt at det psykiske og det fysiske hører sammen, men kommentaren "du må bare ikke tenke så mye på det" faller jo bare på sin egen urimlighet.

Noen her som kan komme på et fu**ings eksempel på noe annet her i verden man ønsker seg - og som man sikkert får bare man ikke tenker på det og ikke prøver så hardt å skaffe seg det!

Herregud! Det er jo for dumt.

Man er der man er - ferdig med det.

Annonse

Hørte dette selv for en stund siden. Så hver gang noen nå prøver seg på å si ikke stress osv.. så avbryter jeg krasst og viser til dette. Synes det er fornærmende jeg. At det liksom er min feil at vi ikke blir gravid, fordi jeg stresser... fnys!

• 4 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...