Gå til innhold

H 123


Gjest

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hei Idefix!

Koselig at du spør! Vi var hos legen i går. Var bare så vidt jeg fikk med meg samboeren min inn dit da.. Heldigvis ble han med. Legen sa d virket som om det er omgivelsene som plager han. At han mistrives på jobben og at han er lei av å ha d som nå. Så sa han at han er redd d bare blir sånn som det er nå for alltid. At han står fast i det samme sporet resten av livet. Men legen fikk han til å se at d finnes alltids nye muligheter, han kan søke på ny jobb eller ta mer utdannelse. Legen hadde faktisk selv studert med to små barn. Han inrømmet at han er den fødte pessimist. Hun tilbydde han hjelp om han ville ha d, til å bli mer positiv. Han ble litt lei seg da vi satt der. Så nå må vi bestemme oss innen helga. Han kjørte seg en tur etter timen og ble borte ei stund for å tenke litt. Han virket i mye bedre humør på kvelden i går enn hva han har vært på lenge!! Så i dag må vi prøve å prate sammen igjen så vi finner ut hva vi skal gjøre. Han sa at han viste ikke om han liksom ble bra om jeg tok abort heler. og legen mente at d var ikke d som var problemet. Tror han må åpne seg opp for nye muligheter. livet stopper jo ikke opp selv om man for barn. Han kan jo enda forandre på ting i livet sitt. Håper han blir bedre nå!! Er så gla jeg fikk han med på timen.Jeg snakka med mamma om d dagen før også. Hun sa vi måtte tenke oss godt om.Tror ikke hun har noe imot å få et barnebarn til akkurat!! :) Så jeg håper vi finner ut hva vi vil.

Hvordan er d med deg da?? Ble masse prat om meg her nå!! Går d bra med graviditeten? Hvordan var forresten overgangen fra et til to barn for dere?

Tusen takk for den støtten du gir meg!!! Du er så innmarri koselig!! :) Mange klemmer tilbake!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Der var du jo:0)Nå ble jeg glad!!!

Så flott at han har åpnet seg litt mer opp.Er sikker på at det går kjempe bra videre og at det ender med at dere beholder barnet:0)

Jeg skal på ul i dag er 11+1 på vei så jeg er i min 12 uke.Er kjempe nervøs.Skal klokka 15.30 håper at alt er bra med den lille..

 

Jeg var kjempe nervøs da vi skulle ha nr 2.Det ble akkurat 2 år og 2 mnd mellom guttene mine.Jeg synst det gikk veldig greitt.Hadde erfaringen fra før så jeg var så myyye roligere med babyen, at babyen var kjempe rolig og fornøyd.Nå er babyen 6 år og krangler litt med sin store bror på 8 år.Men de er for det meste gode venner.Det jeg kan huske var mest kav med å få nr 2 var når vi skulle ut.Da hadde en to å kle på.

 

Nå skal jeg ha nr 4 og er litt nervøs for det også.Hvordan skal det gå osv.Kommer vi til å finne ny bil,for det må vi ha nå..

 

Er sikker på at mammaen din innerst inne sitter å håper på ett barne barn til nå.Det er rart med de bestemødrene det er stas for hvert eneste barnebarn som kommer.Jeg var foressten 23 da jeg fikk nr 2.Har ikke fått med meg hvor gammel du er.

 

Jeg har Msn og kan legge ut adressen min til deg om du vil det.men du vil kanskje bestemme deg over hva du vil gjøre først.Du har min støtte uansett, fordi om jeg ærlig må innrømme at jeg håper at dere beholder barnet..Men det har du vel forstått fra før.

 

En stor koseknuse klem til deg igjen.Jeg er helt sikker på at det ordner seg for dere:0)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan gikk d på UL i dag?? Så spennende! Håper alt stod bra til med den lille!

 

Jeg er 22 år. Ja, d blir jo mer arbeid men jeg vil jo ikke at ungen min skal vokse opp som enebarn heller... Så jeg håper d blir så vi beholder d.. Selv om jeg gruer meg litt da.. men er sikker på at all angst vil forsvinne da ungen er født! Er på jobb nå så har ikke fått prata med samboeren min i dag. Håper han har skiftet litt mening! Vi må jo bestemme oss... Nærmer seg uke 12...

 

Kan godt "prates" på msn også. Vært trivelig d ja!

 

Nå er jeg så spent på hvordan d gikk på UL til deg i dag altså!! Spennende!

 

Mange klemmer fra meg! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er så glad.Fikk se en sprell levende minibaby som turna rundt der inne..Legen mener jeg snart er 12 uker på vei og ikke 11+1.Ble så glad over at alt er bare er bra.Her er msn adressen min [email protected]

Skulle egentlig ønske at mannen din hade sett det vi hadde sett i dag.da hadde nok all tvil forsvunnet:0)

Nå må jeg ha ringe runde fortelle at alt var bra:0)

Masse lykke til med praten i dag.Det går nok bra skal du se:0)

Koseknuseklem!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så bra at alt sto bra til!!!! Supert!!! :):) nå kan du ta d med ro. tenk d, et lite menneske!! Helt utrolig!! ja kanskje jeg må ta han med på UL.. Han ble jo rørt da han så den lille dattera si på skjermen...

Ble så gla på dine vegne jeg nå!! Ja, du får ta en ringerunde!! :)

klem klem!! kos deg!! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Heisann er så spent på hvordan det går med dere nå.Nå er det helg og da har dere vel fått pratet ut.Håper virkelig at det går greit med deg.Tenker på deg!!

God klem fra meg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei på deg!! ja nå er d helg!! Ferdig på jobb om en time jeg nå! da blir d fri!!! :) Vi har snakket litt sammen, men blir liksom ikke enig nei. Trodde han hadde fått en bedre innstilling men d ser ikke sånn ut... I går kveld sa han at han er lei livet! Huff....jeg blir så frustrert!! Alt er bare negativt og jeg føler alt handler om han... Jeg sliter jo også litt pga at han er så sur hele tida...d påvirker jo humøret mitt også! huff...beklager at je klager til deg altså. Heldigvis er jeg i bedre form nå, ikke så trøtt og kvalm lenger. For jeg kunne nesten ikke vise at jeg var i dårlig form til han vettu...d ble jo feil, da ble han sur. ååå jeg vil ha en gla mann som setter pris på livet!!!

Huff ja... men nok om meg!! hvordan går d med deg da? Formen bedre nå eller? klemklem :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Klag i vei du,jeg hører så gjerne på deg:0)

Så dumt at han sliter slik.Det høres nesten ut som om han burde få proffesjonel hjelp. Psykolog eller iallefall en sykmelding.

Jeg synst kanskje at hen er litt selvsentrert du har det veldig tøfft du også.Men du virker ialefall veldig sterk.Det er vel det som redder deg opp i dette. Stå på jenta mi.Ikke gi deg.La han iallefall ikke tvinge deg til noe du ikke vil.

 

Jeg har det bare bra.Vi skal kjøpe ny bil nå.En brukt bil da,men jeg er så fornøyd.En 8 seters Caravelle.Så nå blir det god plass for oss i bilen.Var å såg på den i går. Vi får den om ca. to uker.Den må bare på Eu kontroll og sjekk før vi kjøper den.

 

Du skulle hatt en slik mann som meg.Han er så fornøyd om dagen.Men han har hatt sine tunge stunder han også.han jobbet til han small og havnet på sykehuset fullstendig utbrent for 2 år siden.Det var kjempe tøft. Men heldigvis ordnet deg seg etter noen uker med sykmelding.

 

Ellers så var vi å såg på vogn igår.Simo kombi det er det jeg har lyst på nå.Vogna vi har hatt har vi gitt bort.Den var så stygg uansett.Nå står den på tante sin hytte..

 

Kjøpte litt mammatøy og litt babytøy igår.Vil ha litt nøytrale klær til babyen denne gangen.

 

Håper du også snart kan begynne å planlegge litt fremover.

Jeg er ikke sikker på om jeg kjente liv i går og i dag.Er 12 uker på vei nå.Etter ultralyden.

 

Håper det går greit med dere.Du må ikke tåle alt,mannen din skal ikke utnytte deg uansett om han er syk..Litt må du nok tåle,men han kan ikke gå rundt og være deppa og lei seg uten å få hjelp.

 

Ønsker dere lykke til videre. Stor koseknuse klem:0)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håper du har det bra :0) Nå hopper jeg inn på 2 trimester,men kommer til å se etter deg....Håper du har det greit iallefall.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...