Gå til innhold

Juni: forkjøla igjen...:(

Anbefalte innlegg

da kan det virke som om Marcus er forkjøla igjen, han nyser hele tida og det renner fra nesa hans. Er jo akkurat ferdig med en forkjølelse jo. Lurer på om han er allergisk??? men åssen kan jeg vite det? Må ta blodprøve da eller? Og når han ikke er i form så åler han etter meg hele tida og bare sier mamma. Det kan bli litt slitsomt for man får jo ikke gjort noen ting. Håper det går over snart...

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/4878470-juni-forkj%C3%B8la-igjen/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Pernille er også syk...feber, tett i nese og hals, hoster, løs mage og sutrete. Jammen er det slitsomt med syke barn!! Hun er eksepsjonelt kosete for tiden, og det er jo hyggelig, men ikke noe morsomt å se henne så slapp og utafor. For to dager siden skiftet jeg 1-2 bleier på henne i timen hele dagen. Stakkars jente hylte bare vi nærmet oss badet fordi hun skjønte at det betydde bleieskift, og så sår som hun var i stumpen var ikke det noe gøy.

Mat vil hun stort sett ikke ha, og det er i alle fall ikke noe gøy for mammaen når hun er så liten som hun er og helsesøster klaget over at hun hadde gått for lite opp ved siste kontroll....

Også våkner hun ørten ganger om natta, så jeg går rundt som en zombie på dagen. I tillegg til at jeg har blitt syk selv...Drit!

Barn skaper mange bekymringer, og dette er vel bare barnemat i forhold til det som kommer når de blir eldre...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...