Gå til innhold

Anbefaling om ammeinnlegg!!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vil bare komme med en anbefaling til dere som "lekker" mye melk. Eg har vært veldig plaget med dette. Men så var eg på en babybutikk og fikk se tre typer ammeinnlegg: Natusa, avent og Thermobaby. Hun i butikken tømte vann på alle tre og eg fikk kjenne på de. Både Natusan og Avent sine kjentes ut som en sumpmyr, men Thermobaby var helt tørr!! Vannet hadde absorbert og blitt til gelè, og de om du lekker mye så kjenner du deg helt tørr. Høres ut som en "bind reklame", men de er virkelig å anbefale om du lekker en del. Koster 130 kr for 70 stk.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Helt enig. Funker kjempebra! Absolutt verdt pengene. Du får kjøpt de i babybutikker.

Skrevet

chicco sine blir også til gele, de selges hvertfall på apotek1

Skrevet

chicco sine er bare helt fantastiske. Anbefaler de på det sterkeste. jeg kjøpte apoteket i nærheten av meg tom for de innleggene da det var på det værste.

Skrevet

Kan støtte opp om at dette er kjempebra innlegg! Chicco sine er også bra.

Skrevet

Jeg fikk beskjed på Apotek1 at Chicco sine innlegg var "gått ut"! Ble skikkelig deppa da, ja.... Lekker igjennom ullinnlegg :(

Skrevet

jeg også fikk beskjed om det, så derfor kjøpte jeg 10 pakker med 60 innlegg i hver pakke.... Nå ammer jeg ikke mer og har 4 pakker igjen..

Skrevet

Hvis du lekker gjennom ullinnlegget, så er det lurt å ha et papirinnlegg eller en liten bomullsklut innerst. Da suger den opp og ullinnlegget fungerer som et sperrelag. (Hvis det er av ubehandlet ull, da, ikke superwashbehandlet)

Skrevet

Medela sine er også veldig bra, og supertynne.

Skrevet

huff, de syntes jeg klødde sånn og var så "papiraktige".

Skrevet

Bruker ull innerst jeg da, og medela utenpå siden jeg lekker gjennom ullinnleggene.

Skrevet

I Bergen får du iallefall kjøpt de på Babykos!

Skrevet

Jeg bruker Medela og Chicco. I begge blir melka til gele...helt supre:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...