Anonym bruker Skrevet 26. april 2006 #1 Del Skrevet 26. april 2006 Er første gang gravid med mann som har 3 fra før (med x-kone), føler meg alene og ensom med det hele. Jeg kjøpte en bok i dag, Ashenhaugs store bok om BARNET. Var så stolt og glad, jeg ropte det til ham da han kom hjem i sted, - men han visste om en annen bok... ; "Vi brukte mye en som varer helt opp til 6 års alderen, den er kjempe bra." Hjertet mitt fallt som en sten til bakken. Han og eks kona har vært gjennom dette 3 ganger. Tårene presser seg på, -dette er visst noe jeg skal oppleve det her...alene.....snufs.. er så trist. Skal til legen neste uke og han har ikke sagt at han vil være med, -det er vel ikke så vanlig, -men for meg er det jo det største i verden! Nå er han ute å pusser båt... og jeg såååå hormonell! Noen råd der ute? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 26. april 2006 #2 Del Skrevet 26. april 2006 Fortell han at du føler deg ensom og lei.At det er helt nytt for deg og at det hadde vært koselig om han hadde kunnet være med på kontroll og støttet deg.Jeg er heldig og venter min nr 4 med samme mann han skal være med på neste kontroll,for som han sier det er nytt og spennende hver gang.Håper virkelig at det ordner seg og at han forstår hvordan du har det.Men husk Mannfolk tar IKKE hint.En må si det rett ut til de.Massevis av lykke til videre! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 26. april 2006 #3 Del Skrevet 26. april 2006 Takk så godt å bli minnet på dette med hint, MENN- de ser jo ikke skogen for alle trærne!!! Smiler- trærme kan jo være nokså små da... med str som gress... ler! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 26. april 2006 #4 Del Skrevet 26. april 2006 Mannen min er så søt til tider.Av og til så sier han at.. Kjære du må huske at jeg ikke klarer å ta hint:0) Du må ha lykke lykke til:0) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mamma`n til C og 2 engler Skrevet 26. april 2006 #5 Del Skrevet 26. april 2006 Heisann...jeg vet hvordan du føler det...var i samme situasjon mens jeg gikk gravid...kjæresten min hadde 3 barn fra før så jeg skjønner hvordan du tenker.. Du må nesten fortelle han hvordan du føler at ting er ellers kommer han ikke til å forstå det... Lykke til;) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå