Gå til innhold

Det føles så uvirkelig, noen andre?

Anbefalte innlegg

Gjest Lesehesten stolt mamma til 2

Vi har prøvd i 13mnd før jeg på søndag endelig fikk positiv cb-digital.

Var utrolig snålt å se at det lyste "gravid" mot oss!

Jeg er bare 5+3 og har nesten ingen symptomer ennå. Det er derfor ekstra vanskelig å forstå at jeg virkelig er gravid.

Er det noen andre som føler det på samme måten?

Fortsetter under...

jeg er gravid med nr2, å det var ikke planlagt.

Det var en liten glipper, på feil tidspunk(rundt eggløsningen)....eller jeg kan jo ikke si det..for jeg er jo egentlig kjempe glad.

Å egentlig så er det et lite mirakel,for jeg har kun eggløsninger ca3- 4 ganger i året.

så dette var "ment to be".

men det har ikke helt gått opp for meg...tror jeg er litt treg i oppfatelsen :)

men vi gleder oss kjempe mye.

Var litt i samme situasjon som dere vi da, hadde prøvd i 14 mnd, og regnet vel nesten med at vi trengte hjelp til dette.

Men så kom plutselig den positive testen, og den var kjempepositiv!

Nå er det blitt 8 uker, og alt ser ut til å gå rette veien, men det er fortsatt utrolig og umlig å forstå.

Har nesten lyst til å kjøpe graviditetstester bare for å se at de slår ut.

(Trengs ikke, for jeg sipper av alt som har med babyer å gjøre, så en liten sparkebukse gjør helt sikkert samme nytten!)

Er heldigvis fylt med symptomer, så her er det liten tvil!

Kjenner meg godt igjen. Jeg er nå i uke 7 og har fortsatt ingen symptomer av non art, så klart jeg lurer på om jeg faktisk er gravid? Men testen var jo kjempepositiv, og jeg har ikke sett noe til mens, så jeg antar jo at alt er i orden. Min trøst er at det var på samme måten i mit siste svangerskap - fikk aldri andre "symptomer" enn at magen vokste og jeg merket babyen sparken - og det gikk jo bra :-) Uansett å er det kanskje litt for tidlig for deg ennå å vente symptomer. For mange kommer de først i uke 6/7.

Gjest Lesehesten stolt mamma til 2

Takk skal dere ha! Godt å vite at man ikke er alene.

Både mannen min og jeg syns dette er så uvirkelig så i går tok vi en ny test bare for å være helt sikre.

Positiv som bare det!

Må jo le litt av oss også!

Jeg er i samme bås som dere.

Har tatt 4 gravi.tester men har ingen graviditets vondter nå bortsett fra litt øm i brystene. Har ikke fått mensen (den skulle jeg hatt forige helg), men er nå så usikker og tenker hele tiden på om jeg faktisk er gravid seiden jeg ikke kjenner noe som helst..... :-I

Er i midten av uke 6 nå og skal til legen min på torsdag så kanskje jeg får berologet meg litt med en innvendig ul.

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...