Maddi Skrevet 26. april 2006 #1 Del Skrevet 26. april 2006 Hei! Noen som går til jordmor i Sande (Vestfold)?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Chiquita Bananas Skrevet 26. april 2006 #2 Del Skrevet 26. april 2006 Jeg skal ) Men har ikke noe navn enda.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maddi Skrevet 26. april 2006 Forfatter #3 Del Skrevet 26. april 2006 Ok Jeg har fått ei som heter Doris (!) Søstern min sier at jeg garantert kommer til å like henne,så jeg håper hun har rett Så du er fra Sande du da,Hebbie? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Thea og Erle Skrevet 26. april 2006 #4 Del Skrevet 26. april 2006 Er også fra sande. Har vært hos Doris før og hun er super flink.Hun jobber også på sykehuset i tønsberg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maddi Skrevet 26. april 2006 Forfatter #5 Del Skrevet 26. april 2006 Å det er godt å høre Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Thea og Erle Skrevet 26. april 2006 #6 Del Skrevet 26. april 2006 når har du termin? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Chiquita Bananas Skrevet 26. april 2006 #7 Del Skrevet 26. april 2006 Ja jeg bor her ) Men er ikke fra her.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maddi Skrevet 26. april 2006 Forfatter #8 Del Skrevet 26. april 2006 Jeg er litt usikker,men tror det blir rundt 22.Des Du da? Hvor gammel er du? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå