Gå til innhold

Til alle m termin 260706!!! =)

PinkBabyDoll

Anbefalte innlegg

I dag er det akkurat 3 måneder igjen!!!!! =)

Hvordan har dere det??

Jeg sitter og skriver på hjemmeeksamen i sykepleie som skal leveres neste fredag, mens småtten i magen er aktiv STORE deler av døgnet =)

Ønsker dere en strålende ettermiddag/kveld!!

Klemmmer!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har termin 26.07.06! Med 4. mann. Har vært hjemmeværende siden 97 så her er alt med det "vanlige". Skal si du er flink som tak eksamen nå. Lykke til!

Håper forresten at jeg går litt over tiden, helst til august. Har en datter 11.07 en søster 27.07 og mannen har 31.07. Så en kan si at den måneden er litt opptatt.

Kos det med alt livet i magen. Det egentlig masse kos, selv om det ikke oppleves slik hele tiden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei hei!

termin 26juli jeg oxo.. har d heilt topp bortsett fra at æ trolig har bekkenløsning.. men magen vokser å lille jenta mi sparke å e livlig :) såå kos å kjenne...

er førstegangsfødende :) gleder meg! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her går det stort sett greit. Ei 40% sykemeldt. Har klart å gå rett fra kvalme via trøtthet til bekkenløsning+allergiplager, men synes egentlig jeg har det veldig bra når jeg får gå redusert.

Den lille i magen har vært VELDIG aktiv, men på lørdag var det plutselig stille. Brukte søndagen på å lure på om det jeg kjente faktisk var spark, og mandag hadde vi en tur på sykehuset for å sjekke at det var liv. Legen målte og målte og fant ikke noe galt bortsett fra at den lille lå helt ubevegelig. Så var det 7-8 minutter med røsking i magen før vi fikk se noen deilige, små spark. Legen mente jeg nok måtte venne meg til en litt stillere bay framover, at den hadde girt ned noen hakk bare. IKKE I DET HELE TATT! Fra mandag kveld har magen bult hit og dit! :)

Legen glapp forresten...... ja kjønnet da......... så nå vet jeg hva det blir, og det er litt merkelig å vite. Mannen min vil ikke vite, så da får ikke dere det heller......

Nå feirer vi 3 mnd med reker!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har også termin 26.07. Viste ikke vi var så mange. Har ikke fullgt så godt med og tia går veldig fort nå!!! Var kvalm i fire mnd. Fikk bekkenløsning når det ga seg. Går til manuellterapeut og er 50 % i jobb, så det funker bra for meg og formen er god den. Har en toåring fra før som krever sitt, litt anderledes å gå gravid da, men vi gleder oss masse! Lillegutt er så søt når han snakker til magen "hallo beibi" og i neste øyeblikk "hallo mus". Thi hi. Ikke like lett å forstå det der.

Ha det fint de siste mnd alle sammen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...