Gå til innhold

et par spørsmål.....

Anbefalte innlegg

hei!

Lurer på om noen kan hjelpe meg litt her. Nå har det gått et år siden jeg sluttet med sprøyta, og begynner endelig å få regelmessig mens. Hatt regelmessig i tre mndr... har ikke eggløsning tror jeg, og legen min sa at jeg skulle begynne på noen sprøyter etterhvert for å få eggløsning. Er det noen som har hatt det, og hva går det ut på?

Lurer også på noe ang eggløsninstester. har kjøpt sånne strips på nettet som blir sendt fra danmark somn jeg har tatt nå den siste mnd, og først var sterken veldig svak, så ble den sterk andre dagen, når jeg i følge kalender skulle ha eggløsning, men den ble ike positiv, og nå er veldig negative igjen. kan jeg ha hatt eggløsning selv om den ikke ble positiv? dette ble langt, men håper noen kan svare....

Hilsen meg!

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/4878185-et-par-sp%C3%B8rsm%C3%A5l/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg vet det er forskjellige meninger om billigtestene. Første pp jeg har testet. Jeg begynte å teste ganske tidlig ettersom syklusen min kan være ustabil. Jeg testet pos. 2 dager på rad. Fikk opp 2 kraftige streker. Jeg kommer nok til å bestille meg fler! Er fornøyd jeg. :o)

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...