**Homer's wife ** Skrevet 26. april 2006 #1 Del Skrevet 26. april 2006 Har vært hos jordmor. Blodtrykket var 115/70, Ødem +1, spor av protein i urin, babyen lå langt ned i bekkenet, men hodet var bevegelig. Jordmor antydet at babyen nå var rundt 3 kg, og at den kanskje ville være rundt 4 kg hvis jeg gikk til termin. Rart at hun kan vurdere vekten bare ved å kjenne på magen min.. Men hun er en erfaren jordmor, jobber egentlig på Ahus, men vikarierer akkurat nå for min vanlige jordmor.. Hjertelyden var 151, babyen var kjempeaktiv og sparket da hun skulle finne den. Ellers har hjertelyden på babyen variert mellom 130 og idag 151.. Symfysemålet var på 37! Jeg er idag 35+2, i følge ul-termin, men både legen og jordmor tror at jeg er lenger enn det (og jeg forholder meg jo til min egen termin, ikke ult). Det blir spennende å se. Fornøyd med kontrollen. Og skal tilbake 24. mai, dersom jeg ikke har født før. Hun trodde nok at hun ikke ville se meg noe mer, da. Kunne også bare komme innom om det skulle være noe. Liker jordmoren min, jeg! Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/4878086-v%C3%A6rt-p%C3%A5-kontroll-i-dag-forn%C3%B8yd-med-jormorvikaren/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 26. april 2006 #2 Del Skrevet 26. april 2006 hei BigB.. Så spennende..var hos JM selv idag...har jo termin samme dag som deg :0) Mitt symfysemål var på 34 idag..rett over den rød streken...og JM trodde ikke jeg ville gå til terminen...har mensterminen min nå til lørdag....forholder meg til 17.mai slik at jeg ikke blir skuffet hvis jeg går over... Godt du var fornøyd med vikaren..viktig det vettu :0) Har endelig klart å pakke bagen..får håpe jeg har husket alt..JM mente jeg burde ha den klar....er så spennnende den tiden vi har nå i møte...klarer nesten ikke å vente.. Ønsker deg masse lykke til... stor klem Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/4878086-v%C3%A6rt-p%C3%A5-kontroll-i-dag-forn%C3%B8yd-med-jormorvikaren/#findComment-4878212 Del på andre sider Flere delingsvalg…
**Homer's wife ** Skrevet 26. april 2006 Forfatter #3 Del Skrevet 26. april 2006 Symfysemålet mitt lå på den røde streken helt til jeg hadde vært på ul, og ble satt tilbake to uker. Etter det har jeg ligget skyhøyt over... Ja, det er spennende nå på slutten! Jeg har bestemt meg for å ikke bli utålmodig før det nærmer seg slutten av mai, men vi får se hvor lett det blir.. Har ikke pakket bagen, men har begynt på å skrive pakkeliste. Og i dag var jeg på apoteket og kjøpte albueskjell. Var litt sår på brystvortene under ammeoppstart sist, tenkte jeg kunne være litt "føre var" denne gangen. Regner med du meddeler meg og de andre bim-jentene om det skulle skje noe:) Masse lykke til til deg også! Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/4878086-v%C3%A6rt-p%C3%A5-kontroll-i-dag-forn%C3%B8yd-med-jormorvikaren/#findComment-4878317 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå