Gå til innhold

HJELP!TRILLINGAR...KOR KAN EG FÅ HJELP???

hila

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gå inn på www.tvilling.no du! Der er det endel om trillinger.

Er mulig å sende mail til Tvillingforeldreforeningen derfra, og de kan HELT sikkert hjelpe deg!

*gir deg en god klem* Jeg kan tenke meg litt av sjokket.. opplevde noe tilsvarende på mandag.. bare at jeg fant ut at det to..

Det går fint! Tenk på at det er mange andre før deg som har greid det, så da klarer du det og!

Annonse

Gratulerer så masse! Fikk selv trillinger i desember, og husker godt hvordan det var å få den beskjeden! Du kan ta kontakt med tvillingforeningen, ja. Det gjorde jeg nesten med en gang. Andre trillingforeldre er gull verdt, det er dem som har svar på alt man lurer på! Viktig at du får oppfølging fra sykehus under hele graviditeten, jeg var på Riksen og var storfornøyd med det. Du har en helt spesiell graviditet foran deg, ta godt vare på deg selv. Og så har du masse og glede deg til, jeg storkoser meg sammen med alle jentene mine! Det ble heldigvis ikke så slitsomt som jeg trodde det skulle bli! Har du barn fra før av? Hvor gammel er du, og hvor kommer du fra?

Lykke til videre:)

Hei igjen!

Jeg var i kjempeform i hele svangerskapet, storkoste meg. Rakk bare en uke på Riksen før jentene meldte sin ankomst, men før det så hade jeg vært sengeliggende i 5 uker, nokså kjedelig siden formen var så bra. Så fint at du skal få oppfølging på et stort sykehus som er vant til høyrisikosvangerskap. Hvordan er formen din da? Har dem sagt noe om når dem tenker at du blir inlagt på sykehuset? Det varierer visst veldig fra sykehus til sykehus når dem legger in trillinggravide.

Hei igjen:)

Godt å høyre! Eg har vore i kjempeform så langt. Trent som vanleg, jobber og ingen teikn på sjukdom. Er i v 18, og i v 22, skal dei sjekke livmortappen. Dersom den er liten, må eg legggast inn. All kontakt skal eg ha med Haukland frå v 24. Så godt å høyre at du har født tre prinsesser. Kor lenge var du evt. i jobb? Føler at eg har ein roleg jobb, men kanskje eg snart bør gje meg? Så godt å kunne spørre ei "erfaren" trillingmor. Kor gamal er du?

Annonse

Hei igjen!

Jeg var sykemeldt hele svangerskapet, har en ganske så krevende jobb som ikke helt passet med trilling svangerskap! Uansett så er det lurt å ta det med ro, tenke forebyggende er lurt. Viktig å ha dem inne i magen så lenge som mulig. Jeg er 33 år, ,og jentene er mine første barn. Jeg fikk heldigvis kontakt med en trillingmor tidlig i svangerskapet, og det var gull verdt! Hun hade svar på alt jeg lurte på, og visste masse om hva som var lurt, sponsorer, hjelp fra kommunen, etc. Det er nemlig tusen ting å tenke på når man skal ha trillinger, ,og det meste må man finne ut av selv. Prøve å forberede seg på mange uker på sykehus både før og etter barna er født. Møte med nyfødtintensiv avdeling kan være tøft.

Hvis du har lyst å maile privat så er adressen min: [email protected].

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...