Gå til innhold

utvekst på innsiden av underleppa

Anbefalte innlegg

Skrevet

Help, hva kan de være. Jeg så det ganske tidlig på jenta vår at hun hadde en liten utvekst der. Når jeg var hos ammehjelpen på A-hus spurte jeg hva det kunne være og da svarte hun at det var en sånn talgkjertel (eller... jeg husker faktisk ikke helt hva hun sa bare at det var helt normalt) som alle babyer har. Dette roet jeg meg med og glemte det... intill i dag når jeg tullet litt med underleppen hennes. Stikker liksom ut en liten pølse... Vanskelg å forklare. Jeg har hatt kjønnsvorter men ikke under fødselen. KAN det være en vorte og at jeg har smittet henne??

Huff. Jeg velger å være anonym jeg. Synes ikke dette var noe artig!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har aldri merket noe til noen form for utvekst på underleppa til gutten min. Jeg syns at du bør ta turen innom helsesøster så kanskje hun vet hva det er, og om det er normalt eller ikke. Det er jo ikke sikkert det er noe, men tar du turen til helsesøster så vet hun sikkert om det er noe å bekymre seg for eller ikke. Så da slipper du i det minste å gå å lure.

Skrevet

Uff, vet hvordan du har det....

Har selv hatt det, og har vært livredd for å smitte ungen. Etter fødselen tenkte jeg på det dag og natt, selv om jeg blei beroliga av helsepersonal. Spør på hs, så slipper du å engste deg uten grunn. Det er faktisk VELDIG sjelden det smitter, og da kun om du hadde utbrudd under fødsel.

Skrevet

Ved MASSIVT utbrudd er det 0.01% sjanse, tror ikke du skal engste deg!

Skrevet

Tusen takk for svar. Jeg får ta meg turen til HS. Håper ikke det er vorte da, stakkars litta. Uff.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...