Gå til innhold

Den første kvalmen

lessist

Anbefalte innlegg

Hei, jeg er i beg av uke 8 og ble så kvalm i dag morges. Brakk meg veldig,- og så måtte jeg le og smile. Det er jo godt å føle seg litt gravid også, har vært helt "slakt" -les trett og som en sombi de siste dagene. Kunne ligget på soffaen hele døgnet. Har dere noen råd med kvalmen? Hørt at B6 skulle være bra...-stemmer det?

Det er godt med et forum som dette!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei, jeg er i uke 9 og er også kvalm innimellom. Det som funker best for meg er å gå en tur selv om jeg egentlig har mest lyst til å ligge på sofaen.Trenger ikke være lange turen. Gjør underverker!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kvalm jeg også, slitsomt, men kunne vært mye verre så skal ikke klage.

Jeg bruker B6, og det virker. Hender jeg glemmer å ta vitaminen før jeg drar på jobb, og da er jeg mye dårligere. Alt er sikkert individuelt,men skader jo ikke å prøve.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg begynner på uke 12 i morgen og kaster opp ennå.har gjort det i over 6 uker nå...Jeg må ta postafen får å klare å beholde maten.Har ikke prøvd B6 vitamin.God bedring.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er 7 uker på vei og er kvalm konstant. Drikker ingefærte, har ingefærtabletter, armbånd mot kvalme og det er ikke noe av det som hjelper noe særlig. I dag morges fikk jeg te og tørre kjeks av samboeren min før jeg hadde stått opp og det hjalp faktisk litt. Da var jeg ikke så kvalm når jeg stod opp og det gjorde arbeidsdagen litt lettere...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ingefærkapsler har hjulpet masse på kvalmen min. (Bortsett fra idag, men tror det var fordi jeg er så sliten.)

Er 8+0 og har vært kvalm i to-tre uker.

Har pleid å ta en om morgenen før jeg står opp, og det holder gjerne hele dagen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...