Gå til innhold

Rutsjebaner og vannsklier???

Anbefalte innlegg

Heisann folkens!

Jeg skal til syden midt i mai og vil da være ca 14-15 uker på vei.. Sitter å surfer på nettet om plassen vi skal til (Rhodos) og ser at der er en KJEMPESTOR vannpark der. Jeg elsker slike parker, men lurer på hvor aktiv man kan være? Noen som vet noe om dette?? Må man være forsiktig, eller kan man kaste seg ut i det og vite at fosteret ligger trygt og godt??

Takker for svar!! :)

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/4877565-rutsjebaner-og-vannsklier/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hadde spurt legen eller jm jeg.

Er jo ganske så mye man kan gjøre når man er gravid.

Men en del karuseller på Tusenfryd osv kan man ikke ta har jeg sett.

Men det er jo ikke slik fart på disse vannskliene:O)

Kanskje holde deg unna de "værste"

Men hør med legen eller noe du.

Goooood tur! Misunnelig ja!;O)

Kan nemlig også huske alle skiltene på Tusenfryd der det står at det ikke er anbefalt gravide.. Tenker jo kanskje (og håper inderlig) at man kan gjøre mer når man ikke er så langt på vei, sånn kontra når man har stor mage osv... Skal faktisk til Disneyland i Paris i august (bestilt før gravid) og da regner jeg med å være stor og derav bare fotograf, men håper på å kunne skli litt nå i mai :)

Skal forhøre meg med jordmor eller lege, men tar gjerne imot flere synspunkter her :)

Annonse

Der var vi!!! Jeg var 6 mnd`er gravid, og skulle opp i en av skliene...så ikke så ille ut fra bånn, hehe! Men når jeg kom opp så jeg det var advarsler mot gravide osv, og dklia så dritskummel ut når jeg stod der på kanten! Men så turte jeg ikke å traske ned igjen, hehe! Men gikk bra da. Eneste var at badebuksa endte opp i rompesprekken =P Åsså tryna jeg når jeg kom opp av vannet og begynte å blø på kneet, tjihi!

Dere burde forresten ta taxi dit...vi gikk fra Faliraki(ellerno) trudde det var rett rundt svingen, det var det IKKE! Vi gikk i stekende hete i ca. 1,5 time...hehe!

God tur! Vi kosa oss veldig i vannland likevel vi. Spesielt i det store bassenget som lagde bølger =) De skliene som ikke er for gravide er tydelig merket.

Tusen takk UnePune!!

Ser jo på kartet over parken at der er aktiviteter for de fleste.. Regner med jeg drister meg ut på de rolige og enkle, mens nevøen min på 12 får ta seg av de skumle :)

Det skal bli skjønt med litt sol og varme uansett!!!!

Takk for tipset om taxi, blir nok til det! :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...