Anonym bruker Skrevet 26. april 2006 #1 Skrevet 26. april 2006 Jeg fødte i februar og har ikke fått barnetrygd enda. Må jeg gi no beskjed til trygdekontoret? De har kontonr fra da jeg fikk engangsstønad og rehabiliteringspenger.....
2 søte småpiker Skrevet 26. april 2006 #2 Skrevet 26. april 2006 Jeg fikk ikke utbetalt før to mnd etter at hun var født.. Fikk etterbetalt for den første måneden altså..Men fikk det på utbetalingsgiro, selv om de også har mitt kontonr..
3b@rnsmor-30* Skrevet 26. april 2006 #3 Skrevet 26. april 2006 samme med meg også.. tror det er ganske vanlig. så om du ikke får nå i slutten av denne mnd kan du ringe og etterlyse de pengene..
Anonym bruker Skrevet 26. april 2006 #4 Skrevet 26. april 2006 Jeg fødte også i februar. Har slått meg til ro med at det tar litt tid, for det har jeg lest her inne. I går ringte jeg dem pga en annen ting, og da jeg tilfeldigvis nevnte at jeg hadde født i februar, viste det seg at det ikke var registrert. Hun sa at det pleide å skje noen ganger, så ta kontakt!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå