Gå til innhold

Hjelp, jeg er så dum..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Skulle hørt på min mor og kjøpt en god gammeldags firhjulsvogn..JEg ante jo ikke hvilke ting jeg måtte tenke på da jeg kjøpe.

HAr en sånn moderne trehjuling, men er Ikke fornøyd med den.

For det første syns jeg den virker ustø, feks på fortauskanter, redd for at den skal tippe. Den er så lav og virker så åpen liksom, er det sol får snuppa mi den rett i ansiktet så jeg føler at jeg alltid må bruke dyne og legge den godt popp slik at den skjermer litt.Det er veldig liten plass under vognen til varer og sånne ting. Pluss at nå oppdaget jeg nettopp at sportsvogndelen er vendt forover, så babyen min må møte verden helt alene liksom uten å kunne se på meg og mine utrykk om ting er farlig, Skjønner?

Huff og huff Angrer skikkelig nå altså.. Den tar veldig stor plass i bagasjerommet også..dyr var den og..

Noen som har det på samme måte? Lurer nesten på å selge den og kjøpe meg ny. Snuppa er tre mnd, så hun kan jo bagen en stund enda.

Neste gang skal Jeg kjøpe en god gammeldag type..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har også trehjulsvogn, og er superfornøyd! Den er lett å legge sammen, og lett å bære. Ja, den tar stor plass, men gjør ikke alle vogner det da?

Ja, den virker litt utstø på fortauskanter o.l, men er desto greiere å håndtere på travle fortau eller i trange butikker..

Spent på hvordan det blir når hun kun kan sitte forovervent når vi kommer så langt, men vi får være flinke til å stoppe opp underveis på turen... venner har samme vogn som oss, og det har gått helt fint med kun forovervendt :)

Har OTH vogn..

Skrevet

Du kan jo selge den på finn.no og kjøpe deg en annen en? Jeg hadde ihvertfall ville hatt en vogn hvor sittedelen er vendbar. Har selv en vogn jeg har kjøpt på finn.no, den var brukt til ett barn og så god som ny :)

Skrevet

Siden hun bare er tre mnd nå og du er så misfornøyd ville jeg ha byttet. Vi bruker bagen enda og vår er 7,5 mnd.

Skrevet

Hmm, nesten som jeg skulle skrevet det selv. Jeg var i utgangspunktet veldig fornøyd, jeg da. Har OTH vogn. Men så leste jeg her om hvor dumt det var med kun forovervendt. Håper noen kan si at det går ganske greit... Bagen er liten også, jenta mi er 3 mnd, men lurer veldig på om den holder til 6 mnd slik som de sa i butikken... Men når det gjelder hvor mye plass den tar, tyngden, og hvor lett den er å manøvrere, så er jeg fortsatt KJEMPEfornøyd.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...