Gå til innhold

Hvor ofte ammer dere baby på 4-5 mnd?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har en gutt på snart 5 mnd som jeg ammer ca hver 3. time, 5 ganger om dagen, og ingen nattmåltider. Syns "alle" andre ammer mye mer sjeldent. Hva med dere?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nå er snuppa mi litt yngre, tre mnd.. Jeg ammer akkurat sånn som deg, ingen nattmåltider.Eller, tidlig på morgenen da første måltid klokken seks, men da har hun sovet fra åtte kvelden før..

Skrevet

jeg har en jente på litt over fem mnd, og vi har også fem/seks måltider i løpet av dagen, og gjerne ett eller to på natten også. føler jeg har vesla påhekta hele døgnet! :)

Skrevet

...dytte..dytte......

Skrevet

Har en gutt på 5mnd og 1uke, har den siste tiden spist 4ganger på dagen og en gange på natten/tidelig på mornigen. Altså 5ganger i døgnet, synes dette er lite jeg?

Men han har helt puppe nekt på dagen for tiden og har nå begynt å ville ha et nattmåltid til:-( Så i dag har jeg bare ammet han 2,5gang på dagen, hvis man kan kalle det det.

Skrevet

Jeg ammer hver 3. time ca. (kan gå bare 2 timer og det kan gå 4)

Hver 4. /5. på natten.

Skrevet

Hver 3. time på dagen (fra 8-20) og to ganger på natta. Ofte syns jeg, men kan ikke annet enn å godta det. Hun som er matsjefen:o)

Skrevet

Mellom 0800 og 2030 på dagen ammer jeg ca 6-7 ganger + en gang på natta. Han er 4,5 mnd

Skrevet

Har ein gut på 4 månadar og 3 veker.

Han skal ha mat anna kvar time døgeret rundt.... Av og til kan det gå 3 timar mellom. Så nesten 12 gonger i døgeret er puppen ute. Jobbe med å prøva å fjerna eitt av nattmåltida slik at me kan få litt meir samanhengande søvn.

Her i huset er det hyppig amming og overflod av mjølk. Han er småspist så tømme aldri puppen - gir seg etter 7-8 min og då er det masse att.

Skrevet

Jubelungen er 4 mnd og 1 uke. På en typisk dag får hun pupp kl 09, 12, 15, 18 og 20. Sover så til 02-03 får pupp og deretter til 05-06 og så til 07.

Det blir 5 ganger på dagen og 2-3 ganger på natta.

Skrevet

Har ei stor fin jente på 5mnd+ som er glad i mat:)

Hun får pupp hver 3. time om dagen og ca. 2 ganger om natten. I tillegg får hun to grøtmåltider!!

Skrevet

Poden er 4mnd og tre uker.Han har cirka seks måltid i døgnet.Men han har puppenekt på dagen og har hatt det ganske lenge nå(slitsomt..) så det har blitt tre nattamminger på det verste.Vi har derfor begynt å gi han litt grøt på kvelden.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...