Gå til innhold

Utskrapning

Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Hei. Jeg hadde utskrapning på onsdag for en uke siden. Det jeg lurer på er, av og til slutter blödningen opp, for etter en dag å begynne igjen. Dette har skjedd 2 ganger nå. Bör jeg ta kontakt med legen? Jeg har lest at andre her inne måtte inn til 2 gangs utskrapning. Var det det samme som skjedde med dere?

Fortsetter under...

Snakket akkurat med Ullevål sykehus ang. utflod/blødninger etter utskrapning for en uke siden. Jeg skifter mellom brun/sort slim og rent blod og i følge sykehuset er dette helt normalt. Spurte også om man kan gå rett over i en mens uten å ha opphold i blødning - og dette er visst mulig... så når får vi bare krysse fingrene for at den blødningen snart stanser!!!!!!!

Har hatt 2 aborter. 1. gang hadde jeg en utskrapning og blødde i et par dager. Hadde ny MA og utskrapning 17 mars. Har gått med blødninger siden. Noen dager opphold, så blødning igjen. Tror også jeg har hatt mensen i denne perioden. var inne til ny utskrapning i dag. Håper det nå er over og jeg kan komme videre. Tror det er veldig individuelt hvor lenge og mye man blør. Men blør man særlig mer enn 2 uker er det stor sjanse for at det sitter rester igjen.

Håper det snart gir seg for deg og at du slipper flere utskrapninger.

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...