Gå til innhold

Har dere lagt på dere?

Anbefalte innlegg

Jeg er normlat slank og ikke hysterisk opptatt av vekta, men veier meg nå og da for å holde kiloene i sjakk. Veide meg dag tidlig og det viser seg at jeg har gått opp 3kg siden spray-start...

Grøss & gru!

Er det andre som har opplevd vektøkning under hormonbehandlingen? Mener selv jeg har levd normalt med variert kost, men det er klart at det ble noen utskeielser i påskeuka.

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/4877072-har-dere-lagt-p%C3%A5-dere/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei på deg!

Jeg la ikke på meg under hormonene. Men nå skal det sies at mannen og jeg måtte ta oss selv i ørene noen mnd før spraystart, ble litt mye godteri og junkfood. Så hos oss gikk det i grønnsaker og vann/farris.

Påsken er jo en kaloribombe, mye god mat og drikke, påskegodteri og mye annet snop.

MEN, MAN MÅ JO KOSE SEG!!!!!

Ikke tenk så mye på det....

Klem

Ja, jeg gikk opp litt. Er heller ikke veldig opptatt av vekta, fordi jeg er normalt slank...har faktisk ikke vekt hjemme.

Fordi jeg fikk veldig god matlyst og samtidig såpass vondt i hodet av trening, så ble det mye stabilt sideleie på sofaen med potetgull (som er en stor llidenskap for meg). Merket det ikke med en gang, men da jeg begynte å være aktig igjen etter neg. res., følte jeg meg tjukk og veide meg på trening: opp 4 kg gitt!!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...