Maddi Skrevet 26. april 2006 #1 Del Skrevet 26. april 2006 Har dere begynt å shoppe litt så tidlig,eller er det bare jeg som er helt tullerusk? Jeg har såååå lyst til å handle!! Dilla...hihi! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mamma til 2 <3 <3 Skrevet 26. april 2006 #2 Del Skrevet 26. april 2006 hehe....jeg har allerede kjøpt noen bodyer og et par bittesmå sokker...kunne ikke dy meg, hihi =0) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maddi Skrevet 26. april 2006 Forfatter #3 Del Skrevet 26. april 2006 Hihi! Godt det ikke bare er meg da Mormor har kjøpt pittesmå joggesko alt,så da må vel JEG få lov å kjøpe litt også! ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tess30 Skrevet 26. april 2006 #4 Del Skrevet 26. april 2006 ja det e vanskeli å holde sæ....Har kjøpt masse klær! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
susan sto helit Skrevet 26. april 2006 #5 Del Skrevet 26. april 2006 Har kjempelyst til å handle masse, og har litt. Synes det morsomste er at venninner og mine foreldre begynner å tilby det de har til overs. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå