Gå til innhold

November: navn?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har dåkke begynnt å tenke på kva dåkke vil kalle novemberbabyene dåkkes? Syns det er utrolig vanskelig!! Skal vi kalle opp etter slekt eller ta heilt nytt navn?!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvis det blir gutt skal han hete Elias og hvis det blir jente skal hun hete Sofie eller Amalie tror vi. Vi skal ikke kalle opp etter slekt/familie og vi skal ikke ha dobbelt navn.

Skrevet

Her i heimen er guttenavn klar.. Om det blir en jente så har vi et litt større problem, vi er ikke helt enige... Jeg vil ha ett navn, og han vil ha et annet. Men de er ganske like da.

Ellers så tenker jeg ikke så mye på det. Pr. nå så er det et luksusproblem! Først må jeg forstå at jeg er gravid, og så må det gå bra... Er jeg redd eller er jeg redd, hæ? : ) Hyyyyl...

Skrevet

Vi ønsker å kalle opp, men sliter med gutte navn :-)

Så da får vi bare krysse fingrene for at det blir en liten Julie etter sin oldermor :-)

Skrevet

Gutt: Andre` eller Sander

Jente: Eva-Christine

Har hatt navn klart lenge!!! ikkje oppkalling.

Skrevet

Gutte navnet er klart...Det blir Sebastian

Jente navnet er det litt værre med,er jo så mange fine,men dem som syår sterkt er: Selma,Jessica,Sofie,Henriette eller Angelica,så får vi stryke ut etterhvert,hehe

Skrevet

Vi skal kalle opp.Navnen var klare før vi for alvor begynt å prøve,så det er ikke noe problem.

Gjest leelu23 *27.11.2006*
Skrevet

Sebastian er kjempefint.

2 av våre vennepar har sønner som heter det.

Vår gutt skal hete Tobias

Vår Jente skal hete Elina

Vi vet jo ennå ikke hva vi får da :)

Skrevet

Tobias er fint...Det heter lille gutten min også :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...