Gå til innhold

kjmpe flaut..men jeg lurer likevel

Anbefalte innlegg

hehe, kan skrive under på at bind ikke hjelper ja!!! Jeg hadde ikke en rie før vannet gikk..og det skjedde mens jeg stella i hagen på en varm sommerdag i juli i fjor! Så begynte det å komme noen maserier et par timer etterpå! Satt på en stor håndduk på vei til sykehuset, og fikk bleier da jeg var på sykehuset! Så ut som donald da ja..

Så det KAN skje hvor/når som helst, men kanskje ikke det som er mest vanlig! ;-)

Fortsetter under...

Fødselen min starta med at vannet gikk. Splæsj sa det halv åtte på morran...jeg satt heldigvis på do:)

Ikke gå å bekymre deg for nå og hvis vannet skal gå....når det går, om det går, så får du med en gang så mye annet å tenke på:)

Skal krysse fingrene for at ditt og går mens du sitter på do;)

Ble satt i gang jeg,og vannet gikk mens jeg satt på do,men det skjønte ikke jeg før etter på jeg bare hørte at det "sildret "litt mens jeg tenkte "hmmm,det tissa ikke jeg eller????",også kom det en ri og jeg glemte det..Hodet til lillegutt var da kommet ned i som en propp sa legen så resten av vannet kom ut sammen med gullet..OG der var MYE!!!!!!!

Eg fekk teke vatnet på Føden to timar før eg fødde.

Men akkurat som deg var eg bekymra for at vatnet skulle gå på det mest ugunstiga tidspunktet. Hovudet festa seg nemleg ikkje. Men jo nærare eg kom termin og jo fleire dagar på overtid ønska eg meir og meir at vatnet skulle gå. Og om det skjedde midt på Torgallmenningen gjorde ingenting for då var i alle fødselen igang. Om det låg ein dam kring beina mine midt i desember ville gjort meg glad. Men det gjekk ikkje og eg måtte setjast igang

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...