Gå til innhold

Har enda ikke blitt "bra" nedentil....8 mnd siden fødsel...

Anbefalte innlegg

Har enda mye utflod som lukter veldig sterkt....vet det er ekkelt dette men spør likevel... den er litt brun-gul på fargen...

var hos legen og fikk noe for det for ei god stund siden men det hjalp svært lite...

Noen fler som har opplevd å ha det sånn så lenge etter fødsel??

Fortsetter under...

Hei

Ikke helt det samme, men kanskje?

Jeg hadde en dødfødsel i uke 19 for 1,5år siden. Var vanlig fødsel, så fikk de vanlige blødningene etterpå. Problemet var at det aldri ga seg ordentlig. Ble mindre i perioder, men økte igjen... Dro til slutt på sykehuset jeg fødte, de så på ultralyd maskinen. Det viste seg da at jeg hadde littegrann rester av morkaken igjen (selvom de sa den var hel ved fødselen). Måtte til utskrapning, og etter 4 dager stoppet blødningene.

Vil anbefale deg å ta en sjekk dersom det ikke bedrer seg, er jo lenge etter da..... Tar ikke legen din deg seriøst, så gå til en annen. Eller ring barsel og spør!

Hei!

Jeg har opplevd dette, fikk tilslutt mannet meg opp til å gå til egen. Det var bakteriell vaginose, fikk en gelekur, og alt ble bra. Kjennetegn som jeg hadde var tynn utflod som luktet pyton... Slapp heldigvis gu hos legen. Mange får dette etter fødsel.

Annonse

ja det hørtes likt ut meg det der...altså det jeg og fikk på vist, men som sagt hjalp det ikke med den kuren jeg fikk...(det var piller) må vel kanskje karre meg ned igjen. stress! liker ikke alle disse undersøkelsene.....

HI

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...