Gå til innhold

Kjøpe mine tøybleier?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kjøpte mine tøybleier via disse sidene så jeg prøver derfor å selge dem her også: Fra nøstebarn: 24 stk brettebleier, 2 rl rispapir, 1 fl ull-kur, 2 stk ullbukser str 74/80, 2 stk ullbukser str 62/68, 1 ull ekstra innlegg, 9 brillebukser i str 62/68 og 9 i str 74/80 str.

Interessert? De var ubrukte da jeg kjøpte dem og jeg har bare brukt noen få - men selvsagt vasket dem godt igjen.

Interessert?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er vel litt ekkelt når noen av de er brukt eller???????????????

Eller kanskje jeg bare er prippen el???

Skrevet

Det hadde ikkje gjort meg noko, iallfall. Bleiene er jo garantert kokte, og eg ser ikkje den store skilnaden på bæsj frå min baby og frå andre babyar når han faktisk er vaska vekk.

Skrevet

Du kjøpte dem ubrukt og har selv nesten ikke brukt dem heller?...... da lurer jeg å hva som er galt med disse bleiene siden igen vil bruke dem liksom?

Skrevet

Hei, jeg som selger bleiene. Da jeg kjøpte bleiene vasket jeg de på kokvask (selv om hun jeg kjøpte dem av sa de var ubrukte). De jeg har brukt har jeg nå vasket på kokvask. De er rene!! Ville selvsagt ikke solgt dem om de ikke var det....

Bleiene og utstyret er fra Nøstebarn så det er ingenting i veien med dem.

Grunnet til at jeg selger dem er at jeg rett og slett ikke ble fortrolig med tøybleier.

Så om noen er intr. i å kjøpe disse, stort sett ubrukte (noen er helt ubrukte, og ullbuksene er ikke brukt i det hele tatt...) bleiene, så "let me know"

Ha en fin dag!

• 1 måned senere...
Skrevet

Hei.

Jeg ønsker ikke å kjøpe, men jeg solgte mine fra Nøstebarn på Finn.no.

Solgt på under 24 timer.

• 4 uker senere...
Skrevet

Hei! Hva er prisen?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...