Lilje74 Skrevet 26. april 2006 #1 Skrevet 26. april 2006 Hei, satt i et møte i dag. Pluttselig kom det en lynende smerte under brystet mellom ribbebeina v øverste del av magen på høyre side. Jeg er i min 22. uke så livmoren er jo ikke så høyt oppe enda. Noen som har en anelse om hva det kunne være? En kollega mente det kunne være babyen som sparket, men det er jo litt merkelig så tidlig... og sparkingen gjør ikke vondt - ennå iallefall - og pleier vanligvis å holde seg nederst... som i skrivende stund...
bullen med gutt har fått Theo Skrevet 28. april 2006 #3 Skrevet 28. april 2006 Hei du!! jeg vet ikke hva det er, men har fått det et par ganger jeg også! forferdelig vondt!!! heeelt jævlig liksom, men sp forsvinner det like fort igjen! hehe..
Gjest Skrevet 28. april 2006 #5 Skrevet 28. april 2006 Korte, skarpe smerter ved/mellom ribbeina er som oftest muskelsmerter og trenger ikke ha noe med graviditeten eller barnet å gjøre. Det er ikke farlig. kanskje du sitter eller løfter feil. Babyspark skal ikke gjøre så vondt.
Haldis84 har fått Christopher Skrevet 28. april 2006 #6 Skrevet 28. april 2006 Jeg har det samme.. la ut spørsmål her om d samme for en stund siden. Ble skremt når en del sa d kunne være svangerskaps forgiftning, heelp. Jeg drog til jordmor, alt bra! Men hun kunne ikke forklare hvorfor jeg har smerter der. Det er rett nedenfor ribbena på høre side d er vondt hos meg. Jeg er 18 uker på vei.
Lilje74 Skrevet 28. april 2006 Forfatter #7 Skrevet 28. april 2006 Hei jenter, tusen takk for svar. Håper det var en muskelkrampe eller noe. Har ikke hatt det en gang til, men liker ikke å ikke føle jeg har kontroll ;-) Har ikke blitt så mye tid til BIM de siste dagene. Jobbing utover kveldene. Trøtt som en strømpe nå :-)
RagaMuffinBaby Skrevet 29. april 2006 #8 Skrevet 29. april 2006 jeg har kjent sånt noe flere ganger, mest før jeg ble gravid egentlig. hr en tendens til å få katastrofetanker, men vet egentlig at jeg er frisk som en fisk, hjertet og alt (går innimellom til legen og ber de sjekke ALT.. og alt er bra. huffameg, litt hypokondertendenser) . så har alltid regnet med at det var muskelsmerter, kommer ofte når jeg ahr sittet mye stille og plutselig rører på meg osv. Sikkert ikke noe farlig.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå