Gå til innhold

I hvilken uke begynner magen å vokse?

Anbefalte innlegg

Er ganske individuelt sikkert. Men er interessert i å høre ulike erfaringer.

Jeg skal gifte meg og hadde planer om å begynne prøvingen nå i mai. HVIS det skulle klaffe på første forsøk vil jeg da være 13 uker på vei på bryllupsdagen. Har fått second toughts nå, for har panikk om å få for liten brudekjole. Har brukt over et halvt år nå for å gå ned 10 kg før bryllupet, og har lyst ned 2-3 til iallfall.

på forhånd takk for svar

Fortsetter under...

hvis man er litt kraftig fra før, så tar det lengre tid før det vises. jeg er tynn og lita, og det vises litt nå. er i uke 12. så du har ingen ting å frykte når det gjelder brudekjolen din. lite sannsynlig at det klaffer med en gang også. ta heller å vent 1 mnd ekstra da, så slipper du problemet.

Er vell ikke mye hjelp i dette svaret...men jeg har også fått ett inntrykk av att de som har litt xtra fra før(vet ikke om du har ...=) MEN , att det viser senere på dem... JEg er selv lita og slank..så det viser en liten bulk her også.... Men en god ide`å vente en måned da! Lag nurket på bryllupsnatten da vell!;)

Magen begynner jo ikke å vokse før 12/13 uke, så sånn sett skulle det gå greit.. men, man kan jo være oppblåst fra lenge før (hadde selv problem m buksene fra ca 7.uke...)

Lykke til m bryllupet og prøv i vei du bare! I verste fall må du bytte brudekjole, kusina mi gjorde det og det var da bare hyggelig!

Hei alle sammen.

Takk for svar.

Jeg tror jeg har bestemt meg for å vente med prøvinga en mnd ekstra. Ingen som vet sikkert når ting skjer uansett, men blir ingen trang kjole iallfall.

Kjolen er kjøpt, så blir plutselig dyrt hvis jeg må bytte ut den. Ikke noe kult å sy inn strikk i siden heller.. hehe...

Gleder mej veeldig mye til bryllupet, men nesten mer til å få en spire i magen min!!!

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...