Gå til innhold

Hva har dere i lønn?

Anbefalte innlegg

Skrevet

uføretrygdet får 130000 med alle tillegg ikke mye å bli feit på når man har 1 barn og venter flere.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kundekonsulent- ca 300.000,-

Skrevet

Fysioterapeut privat praksis ca 400.000,- Litt etter hvor mye jeg jobber.

Gjest leelu23 *27.11.2006*
Skrevet

Kundeveileder 300.000 + bonus pr. år

:)

Skrevet

Førskolelærer: 270 000. 310 000 om et års tid..

Skrevet

Barnehageassistent i kommunal barnehage. 240.000 med 10 års ansenitet.

Skrevet

Adjunkt/flyvertinne (litt av en kombinasjon, dere!) og hadde i fjor en inntekt på ca 380.000.

Skrevet

Økonomikonsulent/Gruppeleder m/personalansvar 405000,-

Skrevet

Helsesekretær, 287.000,- sukk...

Jobbet som selger tidligere og tjente 500-600.000. Men orker jo ikke/kunne aldri tenkt meg en slik jobb med småbarn. Så, dårlig lønn, men stortrives i jobben!

Skrevet

Fengselsbetjent,grunnlønn 250 000,- m/ tillegg p.g.a turnus jobbing er det ca. 330 000,-

Skrevet

Kontorleder, 8 års ansiennitet, 254.000,-. Fatter ikke hvorfor jeg ikke får mer i lønn, har spurt og får bare svar som jeg mener hører til på 50-tallet...

Skrevet

Salgskonsulent - 280.000,-

- fikk beskjed i fjor av min sjef at jeg var godt betalt til å være jente........

Skrevet

Fy faen...blir provosert av å lese sånt!! Hvis noen f.eks. hadde sagt "Du er godt betalt til å være mørkhudet" hadde folk reagert- og det er da virkelig ingen forskjell- begge deler er diskriminering...! Dersom dere jobber sammen med menn i tilsvarende stilling, har dere krav på lik lønn- kontakt da likestillingsombudet.

Skrevet

Adv.sekretær og har noen visninger i helgene - tilsammen blir det ca 450 000. Men da jobber jeg en god del....

Skrevet

Hehe, er student og får "lommepenger" av staten. Blir bra å bli ferdig med de 6 årene etter hvert og begynne å jobbe:)

Jobber litt ved siden av studiene da, som sykepleier og på labratorie på legesenter, men kan ikke tjene mer enn 100.000 i året, for da mister jeg stipendet...

Kjekt å ha en mann i full jobb, da..

Skjønner at IT-bransjen hadde vært noe:)

Skrevet

er frisør så lønna avhenger av provisjon. men 250000, og opp til 350000 hvis man gjør det bra. Har verdens dårligste timelønn på 101kr timen, glad for provisjon!

Skrevet

Adjunkt m. ti års ansinitet. 328 000,-

Mister halvparten til høsten da jeg har vært syk fra halve stillingen i to år.

Skrevet

ca 320-330 tusen Er sykepleier

Skrevet

joda...hehe. Er student så jeg "tener" 80 000 i året.. i tilegg jobber jeg som støttekontakt og der tener jeg ca 24 000 i året.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...