Gå til innhold

sædkvalitet!!noen som vet!!

Anbefalte innlegg

samboeren min var å fikk testen sæden sin å desverre var ikke resultaten så alt for bra..først så sa han at sæden ikke var moden nokk å så sa han at det var få aktive svømmere..blir så frustrert..gubben kom jo hjem å ikke viste helt va som var i veien med sæned..heldigvis så har han fått en ny time på fredag for å diskutere litt vidrer hva som kan gjøres..men holder på å bli gal av å ikke vite..noen som har fått barn selv om mannen har hatt dårlig kvalitet??Hva slags behandling gjøres..er det bare prøverør som er eneste løsning..

Håper noe har svar til en litt frustrer å fortvilt jente:(

På forhånd takk.

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/4875704-s%C3%A6dkvalitetnoen-som-vet/
Del på andre sider

Fortsetter under...

samboeren min fikk beskjed for 5-6 år siden at han hadde skikkelig dårlige svømmere, han var ikke så bekymr da var 23 år og hadde ingen planer om barn. Vi har hat sex i 7 år uten prevensjon. for men vi kjøret på med hoppe av i svingen for vi var ike helt klare for brn for noen år siden. En gan i februar 2003 kom han inni meg og det resulterte i vesle jenta som er 2,5 år nå...han var glad men litt "usikker " på om det var hans he he..

Men det er ingen tvil. vi vill jo da ha flere barn så vi hadde uebskyttet sex i 15-16 mnd før den satt igjen. (endet med en fødsel som startet i 15. uke) men nå hdde vi klart det to ganger... satte hn på Dia Zink ga han akupunktur og ikke minst c-vitamin pulver fra MEZINA. ( i tilleg går hele failen på kosttilskudd fra FITLINE) ) mnd etter ble jeg grvi igjen, hdde brukt el tester og stått på ingen spire. Den niende mnd jobbet vi masse begge to og møttes bare i døre, og vips der satt den igjen. Spontan abort 5 uker.. ja ja ttt jeg hadde selv fått akupunktr pga ev egne ubalanser og før tanta kom igjen satt den der gitt.... er i min 18 uke nå!!!

Typisk for han er da at det har blitt barn når vi har sjelden sex.. dvs mere enn 3 dager sist, dette er jo veldig vanskleig når man vil prøve...

men men han hadde i allefall dårlig kvalitet og ble så testet på riksen og der var de fornøyde med gutta, (men hva er bra på riksen))

Sett han i allefall på dia zink og c- vit fra mezina

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...