Anonym bruker Skrevet 26. april 2006 #1 Skrevet 26. april 2006 Hun er snart 15 mnd og før lekte hun som bare det da vi var borte i åpen barnehage. Nå vil hun helst sitte hos meg på fanget. Er dette typisk for alderen..? Har ikke skjedd noe spesielt som kan ha gjort det slik som jeg kan tenke meg. Etter maten derimot blir hun helt vill og da kan hun leke masse alene..men da skal vi jo snart hjem.
Anonym bruker Skrevet 26. april 2006 #2 Skrevet 26. april 2006 Sorry, men klarer ikke å la være: Dengang DA, og alltid NÅR.
prinsessesøsken-ønskes Skrevet 26. april 2006 #3 Skrevet 26. april 2006 er vel ikke uvanlig at hun trenger litt tid på å bli varm i trøya kanskje. min jente er også sånn noen ganger da vi er på steder med større barn. men da hun får observert litt er det full rulle... det går seg sikkert til etterhvert - tror du ikke? ble du enda mer irritert nå eller anonym? fint:)
Anonym bruker Skrevet 26. april 2006 #4 Skrevet 26. april 2006 Jo, jeg tro det går seg til jeg og. Jeg gir henne iallefall den tiden hun trenger, vil hun sitte der så får hun lov. Og til deg anonym, beklager at gramatikken min ikke holder standar... Blir sånn hver gang DA jeg skriver her inne...he-he-he-he!!! Hovedinnlegger
Gjest poda Skrevet 26. april 2006 #5 Skrevet 26. april 2006 Jenta vår er 13,5 måned nå og har vært slik som du beskriver et par måneder nå. Litt sjenert og tilbakeholden til og begynne med hvor hun vil sitte på fanget eller gjemme seg bak meg, men så går det greit etter en stund - da blir hun fort varm i trøya og leker og koser seg veldig. Tror noen barn er litt mammadalter jeg - ihvertfall er min det. Går vel over etterhvert regner jeg med. Vi får nyte det mens vi kan for de blir jo slett ikke mammadalter alltid når de blir eldre :-) OG noen skal jo pirke på alt også da... ;-(
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå