Anonymfordennegang Skrevet 26. april 2006 #1 Skrevet 26. april 2006 Jenta vår er så flink! Og go! Jeg må bare skryte litt! He-he! Hun begynte å gå da hun var 10 mnd, så nå løper hun rundt! Klatrer oppå og oppi alt, går opp bratte bakker selv, fordi hun vil! Hun danser, og her en dag hoppet hun ett hopp!! Hun skjønner omtrent alt vi sier til henne, hun heter koppen sin hvis vi ber om de, om den så ligger på et annet rom, hun går til utgangsdøra og finner skoene sine da jeg spør om vi skal gå ut. Hun peker på alle vennene våre da vi sier navn og ser på bilder. Hun skjønner rett og slett nesten alt vi sier. Det er såå moro!! Hun kjenner de fleste lekene da jeg sier navnet på de, selv om hun ikke sier mange ordene selv enda. Hun bygger med klosser, setter de oppå hverandre. Hun pusler med puslespill, men vi treffer ikke helt riktig med brikken alltid. Hun leser bøker alene, eller med oss, er veldig gla i det. Hun kler av dukka si, og legger den ned og koser med den da den skal sove. Hun bruker moppen og "vasker" gulvet. Hun prøver å sette på seg skoa selv, og bleia, he-he! Men det er ikke så lett enda. Hun tømmer vann fra ei kanne og i en kopp, veldig forsiktig og fint. Hun spiser all maten sin selv, med skje og med gaffel, og drikker fra vanlig glass. Hun er veldig omsorgsfull og koser mye med bamsen og dukka, og alle andre fra koser og nusser fra de. Hun deler også ut maten sin da. Hun elsker å huske i huska si, og å leke med steiner og bøtta ute. Det var alt jeg kom på i farten! GLeder meg til å høre fra dere andre! For vi har lov til å fortelle hvor flinke under vi har! :) De er jo de herligste i hele verden!
Gjest Skrevet 26. april 2006 #2 Skrevet 26. april 2006 Vår tulle er 14 mnd og omtrent lik :-) Hun er lille lykketrollet vårt og lærer noe nytt hver dag. Akkurat spisinga har hun nok ikke så kontroll på... Hun "skravler" fælt for tida, så jeg er spent på når hun begynner å kommunisere. Hun kan si noen ord, men det er mest babling.
Anonym bruker Skrevet 26. april 2006 #3 Skrevet 26. april 2006 Gutten min kryper litt men kravler mest. Går rundt bordet ol., men slipper seg ikke ennå. Snakker litt, men vet ikke hvor mye han skjønner. Kan ikke så mye, men han kan å sjarmere...
Anonymfordennegang Skrevet 26. april 2006 Forfatter #4 Skrevet 26. april 2006 Jenta vår og "skravler" fælt, er helt herlig å høre på. Gleder meg så mye til det kommer mange ord jeg og, nå er det mest babling ja. Hun sier ba ba til mye, og pappa er favorittordet om dagen
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå