Gå til innhold

Noen av dere som tar daglig krom ????

Anbefalte innlegg

Har pcos og har ikke hatt mensen siden 23 januar....er ikke gravid heller.

Metformin ga meg mensen og el regelmessig i 8 mnd frem til 23 jan.

Leste at ei hadde tatt krom og fått mensen bare etter noen dager !!!!

Hun hadde ikke hatt mensen på flere år og fant tipset via Fedon L bok.

Krom stimulerer hyposfysen på en måte og noe sånt.

Noen andre som tar krom og hørt om lignende?Hvor mye skal man ta daglig...1 tbl høres så lite ut.

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/4875009-noen-av-dere-som-tar-daglig-krom/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hmmm... Har PCOS og hatt problemer med mensen ALLTID!! Har ikke tenkt over det, men rundt juletider tok jeg krom mot søthunger, og nå er jeg blitt gravid!!! Vet ikke om det har noe med saken å gjøre, og vet ikke sikkert om jeg hadde mer mens når jeg tok krom, men kanskje det kan være noe der...

Modnas!

Hvor mye krom tok du daglig etter jul?Tar du enda etter at du ble gravid?Hvilke merke krom?

Jeg tar 1 tbl og kjenner ingen effekt f.eks på søt hunger.

Kan nokk hende at krom har hjulpet deg på vei med å bli gravid?

Husker du hvor lenge etter jul du fikk mensen?(siden du har hatt problemer med mensen)

Annonse

Det var før jul jeg gjorde dette.Sluttet fordi jeg er nokså dårlig til å passe på å ta tabletter osv.... Tok en tab pr dag som anbefalt på tablettboksen. Kjøpte krommen på sunkost. Spurte dama bak disken om det var forskjell på de forskjellige merkene, men hun mente de skulle være nokså like alle sammen, derfor kjøpte jeg den billigste....

Synes jeg merket forskjell i søt hungeren og små spisingen. Fikk mensen i november OG en i desember!!! Nokså skjeldent for meg å ha mens to mnd etter hverandre!!

Når jeg fikk beskjed om at jeg hadde PCOS fikk jeg beskjed om at mine muligheter for å bli gravid var minimal. Fikk tilbud om kunstig befruktning med en gang. Trodde ikke det skulle gå av seg selv, men ble da gravid i skiftet desember/januar.

Det kan jo hende at krom har hjulpet meg! Visste ikke at det skulle ha en slik effekt, men er nokså stolt og lykkelig nå!!!

hei modnas !

Jeg har tatt krom noen dager nå og ble anbefalt å ta Krom Picolant(noe i den duren...)

Homeopaten min sa at den er best og mest effektiv.Kjenner at det hjelper bitte litt på søthungeren,har ikke grafset i meg hele sjokoladen:-)

Når på dagen tok den krom tbl,har hørt at på ettermiddagen er kroppen mer mottagelig for krom(?)

Det er jo så fantastisk at du er blitt gravid,tross dystre utsikter og uttalelser!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...