Anonym bruker Skrevet 26. april 2006 #1 Skrevet 26. april 2006 Tenkte på å røre det ut i vannet først, før man tar grøtpulveret oppi? Funker det?
Nuss Nuss Skrevet 26. april 2006 #2 Skrevet 26. april 2006 Hell grøtpulveret i tallerken, en stor teskje maltekstrakt på toppen og hell så kokende vann over. Rør ut m gaffel og gi babyen når grøten er passe varm. Det gjør vi hver kveld!
Gjest Skrevet 26. april 2006 #3 Skrevet 26. april 2006 Jeg tar oppi ei t-skje etter jeg har blanda ut grøten, så rører jeg bare ut malten i grøten.
Gjest Skrevet 26. april 2006 #4 Skrevet 26. april 2006 Du kan både blande det rett i grøten eller i vannet først.Det spiller ingen rolle. Lykke til!!!
Anonym bruker Skrevet 26. april 2006 #5 Skrevet 26. april 2006 Vi har aldrig brukt malt. Hun har avføring annenhver dag. Det er ikke slik at alle trenger det.
Anonym bruker Skrevet 26. april 2006 #6 Skrevet 26. april 2006 Takker for svar. Nei, det er nok ikke alle som trenger det, men her synes jeg de siste dagene at det virker som hun "sliter" litt med avføring. Det kommer bare litt og litt, og det er ganske hardt i forhold til bare noen dager siden.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå