Gå til innhold

November: Flere fra Stjørdal?


msbu

Anbefalte innlegg

Hallo. Mente jeg så i et innlegg tidligere, at det var en til fra Stjørdal her. Er vi flere?

 

Selv bor jeg i Remyrveien og venter nr 3.

 

Hva med dere?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hi,hi så ikke dette før jeg la inn et innleg selv. Jeg bor i Dullum. Så i et annet innlegg at vi var jevngamle. Jeg er 34 år, og har g 10, g8, j4,5 og g3 år + en liten engel fra før. Hvor gamle er dine barn ? Hadde vært morsomt med et treff eller flere. Jeg er hjemmeværende, og trives med det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guttene mine går i 4c og 2a på Fosslia skole. Min sønn fylte 8 på valentindagen, så han er født tidlig på året. Ligger bilder av min lille familie på albumsidene. Husker ikke om det ligger under pusur5 eller pusur_mor.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei jenter ! skal dere på treff den 10. mai på frustrerte og fruer. Høres veldig spennende og koselig ut. Er vist bare 3 stykker som er med så langt. Har tenkt meg dit jeg, ja. Kjekk måte å komme seg ut og treffe nye folk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja tenkte meg dit jg oxo:)morro dt og treffe andre og som er gravid,godt og komme seg ut litt og snakke:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er BIM-treff på frustrerte&Fruer den 10. mai klokka 20.00. Sto om det i by-avisa denne uka. Håper du får til å komme.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal prøve. Det er litt rart i grunnen, å gå på BIM-treff. Jeg er ikke synlig gravid ennå, og føler meg nok litt utenfor sammen med andre med store, herlige mager... Var og så på ny vogn på Brio her om dagen. Det var litt rart å stille spørsmål om vogner, når jeg ennå ikke har offentliggjort nyheten, og jeg fortsatt er relativt "flat" (har nok aldri vært direkte flat, men...)

 

Samtidig blir det fint å treffe andre i samme situasjon, så jeg tror jeg kommer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Får se om jeg får til å komme på BIM-treff i kveld. Skal på dugnad i bhg i em, og er usikker på hvor lenge det varer (tror det skal gå greit). I går var jeg i elendig form igjen, kvalm hele dagen, så hvis jeg blir like dårlig i dag, vet jeg ikke om jeg orker å komme. Ikke særlig fristende verken å være sosial eller å spise mat når man er dødskvalm. Jeg krysser fingrene.

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette var jo litt gøyalt da :o)

 

Er på Stjørdalen nå jeg, men bor i Oslo. Mannen er herfra, så vi har hatt en liten ukes ferie hos sviger`s. Vi skal kjøre til Oslo nå etterpå, men ellers hadde jeg helt klart tatt meg en tur på Frustrerte ja! Var der for første gang i går, og det var enkjempefin plass! Mye fine klær også, men håpløst å kjøpe noe nå som magen snart spretter ut da....

 

Ha et supert treff jenter!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Håper dere hadde det fint på BIM-treffet!

 

Ble forhindret i å delta på BIM-treffet i går kveld. Fikk besøk, og følte ikke jeg kunne avvise gjestene heller.

 

Håper det blir flere BIM-treff utover sommeren/høsten. Blir nok litt lettere å prioritere slike treff når jeg føler meg/ser mer gravid ut. Kunne ikke si at jeg skulle på gravidetreff i går når jeg ikke har offentliggjort nyheten ennå. Gleder meg til å bli kjent med flere i samme situasjon, og ikke minst bli kjent med andre som skal være hjemme samme periode som meg. Det er hyggelig å ha noen å trille sammen med, noen å besøke, noen å snakke babyer med. Det er jo ikke så mange som er hjemmeværende for tiden, og man kan jo fort bli litt isolert det året man er hjemme med knøttet. Alle andre venner er jo ferdig med den fasen...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei! synd du ikke fikk til å komme. Vi var 7 stykker som kom på treffet, og vi hadde det kjempekoselig. Neste treff er 24. mai kl 20.00 på Frustrerte & Fruer. De stenger kl 23.00, men jeg dro rundt 23.30, og da var det fortsatt 3 stk igjen. Var bare 4 som var synlige gravide, der så du må ikke være redd for å skille deg ut.

 

Er for tiden plaga med pollenallergi og astma, så jeg sitter her og hoster, nyser og snørrer, samt at det renner fra øynene. Blir litt redusert, ja. Skulle ha feire 3- årsdagen til minsten i helga, men mannen har arbeidshelg og jeg er potte tett, og i dårlig form, så vi utsetter det en uke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjønner hvordan du har det med tanke på pollenallergien. Har selv vært tett den siste uka, nyser og klør i øyne, nese på hals. I går morges var det så ille at jeg følte meg helt gjengrodd i øynene da jeg leverte jenta i bhg. Dro rett hjem etterpå og la meg på sofaen. Noen timer inne i fred og ro, med litt ekstra søvn, gjorde underverker. Elsker finvær, men regnet var faktisk ganske velkomment akkurat nå. Har fått resept på allergimedisin fra legen, men har ikke hentet ut medisiner ennå. Er litt kritisk til bruk av medisiner nå, tar bare når jeg absolutt må.

 

Prøvde meg på trening på Spenst i dag. Har ikke trenet siden slutten av april, pga kvalmen. Det er synd å si at det var godt å trene. Jeg ble svimmel og helt utslitt. Var ikke meg selv de første timene etterpå. Huff så dårlig form jeg er i. Det er nesten flaut. Har aldri vært i så dårlig fysisk form før, men må nok kunne skylde litt på huleboeren, kombinert med en måned på ryggen på sofaen...

 

Skal prøve å stikke innom en tur på neste treff, men begynner sikkert på jobb den natta, som første gang etter sykmelding. Tror ikke jeg har grunn til å være sykmeldt lenger, for kvalmen er på bedringens vei. Må kjøre før 21.00, men kan jo iallefall stikke hodet innom og hilse på.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...