Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei, jeg maser litt igjen jeg! Jeg skal ut på lørdag å feire min venninnes fødselsdag. Kan jeg da drikke meg ganske brisen frem til kl 03 og så trygt amme kl 06 uten at sønnen min på 8 mnd tar skade av det?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

ps. godt at du stikker hodet innom her og gir oss gode råd selv om gullet har blitt større! Setter kjempe pris på det.

Skrevet

syns det hørtes veldig kort ut jeg, uten at jeg skal si det sikkert fordi jeg ikke har peiling på det. Men har alltid fått høre at om mor er blitt edru er også melken "ren"!

Men dette blir jo bare 3 timer... han tar nok ikke skade av det etter en gang, men han vil jo få i seg alkohol.

Skrevet

Teknisk sett ja, men ikke for mye (sjanglings+) og hardere drikke enn øl og vin-typer, evt blandede drinker (med brus og jus), det kan skade utdrivingsrefleksen. Du må jo også ha noen til å passe barnet mens det hele står på, det er ikke greit å være "ustabil" og ta seg av en liten umulius!!! Og det er tøft å være bakfull med en liten elskverdig hyper unge ;) Men en manden tolmodig, så går det nok fint!

Selv er jeg så "billig i drift" etter graviditeten og avholdsperioden der at jeg har mer enn nok uansett av tre-fire glass vin... mer, og jeg tror jeg hadde gått i dørken... I begynnelsen var et halvt glass øl alt jeg klarte ;)

Skrevet

Ok! Kommer nok til å prøve at far gir velling istedenfor at jeg ammer men vil bare slippe å bli hysterisk hvis han bestemmer seg for at han skal ha puppen og ikke flaske. Har dessverre skjedd før hvor jeg ble overhysterisk! Kommer nok til å ta det rolig. Tusen takk for rådet! Ps. blir aldri fyllesyk på den måten, er kjempe heldig sånn sett.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...