Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Til vårt gravide Kick off den 4 Mai på Grunerløkka trenger vi et par stykker til å vise frem gravid tøy. Har ikke så lyst selv, men tenkte at det sikkert er et par av dere i juli klubben med struttende mager som kunne tenke seg å være med???!!! Hadde vært strålende!!

Hilsen Solveig

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jøss det høres jo litt morsomt ut faktisk, men vet ikke om jeg hadde turt.. Sender uansett linken din videre til juli-gjengen her i Oslo, vi hadde treff senest i går og der var det virkelig mange fine mager ja!:)

Silje

Skrevet

Trodde det skulle være treff i dag jeg... Flott om noen kunne stille opp hvertfall! Det er jo nå vi er på det flotteste!!!

Skrevet

Nei sorry treffet var i går, tirsdagene passet ikke så godt siden en av oss trener fast da. Neste treff er mandag 8 mai så hvis du vil bli med da er det kjempe hyggelig. I går kom det faktisk 4 nye så i går var vi 11 stk mager. Det er utrolig kjekt å møtes sånn. (Hvis du vil kan vi legge deg inn på mail-listen vår, men da må jeg evt få adr din?) Sendte ut linken din, jeg er helt sikkert på at noen stiller. Nå må jeg løpe i ett møte men sjekker innlegget her i morgen.

Klem fra meg:)

Skrevet

Vet ikke helt om jeg heller tør å være modell, men hvilket tidspunkt er dette? Hadde jo vært moro og vært der ihvertfall :o)

Skrevet

Til moteshovet på Gravide Kick off trengs et par flotte mager til å vise frem gravid tøy! Om et par stykker hadde hatt mulihhet til å stille her på Den kule mage kl 17 hadde det vært supert!! Er du interessert??

Skrevet

Det hadde vært kjempegøy, men jeg har termin i mai:(

Jaja, neste svangerskap ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...