Gå til innhold

trening og kost!

<3 R med baby i magen <3

Anbefalte innlegg

hei

er det noen som har noe forslag på hva man kan gjøre og spise i løpet av tiden man går gravid, slik at man får best mulig mage resultat når barnet er ute? altså flatest mulig mage.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

tror jeg kan ha lest en plass at hvis du er veltreng før og under graviditeten,så er det trekker magen seg fortere inn etter fødselen.

men vet ikke helt om magen din kommer til å bli den samme,uansett om du spiser sunt og trener (forsiktig).

men når ungen er født, så kan du jo begynne å trene magen din igen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror ikke det finnes noen garantier. Det er begrenset hva du kan gjøre med trening - mye avhenger av trening før og etter. Ser det helt klart på venninner - de veltrente før og flinke etterpå får resultater, og det ser man spesielt 8-9 mnd etter fødsel.

Men jevnlig og passende trening, uten å overdrive, er jo uansett bra. Mht kost er det sunn kost, sunn kost, sunn kost som gjelder. Ikke det at du kan gjøre underverker, men sunn kost virker bra på formen! Selv har jeg mistet smaken for mye usunt som jeg ellers har spist før, og fått veldig lyst på selleri, ananas og lignende snacks. Selv om magen er på vei allerede ved 11 uker, og jeg ikke akkurat er slank fra før, merker jeg at jeg føler meg bedre og at magen på en måte ser "sunn" ut - hud, fasong, alt.

En venninne tipset om Body Shops Cocoa Butter Stick hver dag mot strekkmerker. Jeg prøver alt for å slippe flere strekkmerker.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...