kanskjesnart..v/ hjelp av ivf? Skrevet 26. april 2006 #1 Del Skrevet 26. april 2006 Går det greit med deg, eller blir du helt spist opp av babylagetanker? Passer samboeren din på deg? Jeg har sett etter deg her inne, men du har ikke vært så aktiv som du pleier i det siste, og da blir jeg bekymret, skjønner du. Ikke at man ikke bør ta seg pauser når man trenger det, for det må vi jo!! Jeg skal på lapr 10 mai, har aldri operert, gruer meg, men det blir bra å "komme i gang". Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/4874066-hvordan-har-du-det-sweden/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
sweden ENDELIG mamma Skrevet 26. april 2006 #2 Del Skrevet 26. april 2006 Så søt du er som spør etter meg "kanskjesnart" )))))))))))) Her går det helt fint (ingen grunn til bekymmring he-he-he) sant at ikke jeg har vært så aktiv i det siste og det skyldes i grunn at jeg har vært litt sånn ja... du vet ..lei meg ,trist og egentlig trengt en liten pause fra hele baby greiene , for når jeg sier at jeg snart blir litt sånn smårar i hodet av alt rundt omkring det så er det faktisk litt sant ikke at jeg klarer det da men prøver så godt jeg kan ..jeg blir jo ikke gravid kanskje før slutten av det året her og det er bare KANSKJE, som du kanskje har set innlegge mitt om TCRP så skal jeg inn 15 mai (like etter deg:) ) og få sett hva det er i livmoren min og hvorfor jeg har tykk slimhinne. Som sagt har jeg STOR angst for sykehus og det som følger med så det er mange tanker som strømmer gjennom hodet mitt. men jeg har på en måte funnet litt ro med det , faktume er at jeg har NULL kontroll over det og jeg må bare vente til etter operasjonen for å vite noe mer......gravid blir jeg jo ikke så ja må bare vente litt....... Som mannen min sier bedre å finne ut hva det er for noe enn å gå å ikke vite noenting......... oh han er jo min ALT han super snill-omtenksom ja alt ( er ikke for ingenting jeg gifta meg med ham he -he) han er jo selvfølgelig på jobben når jeg skal inn dit så ja.... det er kjempe leit men men sånn er det bare for oss vi kan ikke gå hele tiden å tenke ja..sånn og sånn kunne det vært hadde du vært hjemme osv ... vi må bare løse det utifra situasjonene vi er i og det klarer vi ...venninen min skal være med og overnatte hos meg da så det er jeg glad for )) Men du da hvordan går det med deg ser at du skal til lapr 10.mai det blir litt godt å få vite om det er noe eller iikke ,uansett så får du noen flere svar og veiledning videre og det er litt greit vel...????!!!!!!! Blir spennende og litt nervepirrende Mai mnd for oss ...vi MÅ holde hverandre oppdatert !!!!! Dette ble litt langt men men det gjør vel ikke så mye )))) Vi holder håpet OPPE søta!!!!!!!! Sender deg maaaaaaaaaaaaaange klemmer Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/4874066-hvordan-har-du-det-sweden/#findComment-4876622 Del på andre sider Flere delingsvalg…
kanskjesnart..v/ hjelp av ivf? Skrevet 27. april 2006 Forfatter #3 Del Skrevet 27. april 2006 Det er så koselig å lese det du skriver, selv om det er om et leit tema så må jeg smile, for du virker så full av liv:) Jeg gruer meg også noe inni hampen til jeg skal på sykehuset, jeg er skikkelig pysete når det kommer til det. Jeg tror at jeg aldri slipper ut igjen, he he, det er helt sant! JEg var innlagt for første gang i mitt liv i fjor sommer pga feriemage, i Tyrkia, og det er jo ikke farlig engang, men jeg trodde jo at jeg aldri kom til å slippe ut, så etter 24 timer så tenkte jeg for meg selv at, nei, nå har jeg sikkert fått nok antibiotika intravenøst, så jeg skriver meg ut. Ut kom jeg, spiste imodium og ikke noe mat og bare ventet på hjemreisedagen. Må le nå, men fyttirakkern, jeg var redd! At det går an å være så pystete! Men det er for meg som for deg; dette må vi jo gjøre, for vi blir jo ikke gravide.. Jeg tror at de kommer til å finne endometriose hos meg, så jeg prøver å psyke meg opp til det. Håper bare ikke det er altfor ille. Vet du hva? Husker du jeg skrev vi ikke skulle til Syden i sommer? Nå har vi avtalt og bestilt sykkelferie i Irland i 10 dager med et annet vennepar! Det er helt bevisst at vi skal gjøre noe som vi ikke kunne gjort med barn eller som veldig gravid...og det føles så godt å tenke på!! Jeg tror det er lurt å bevilge seg en pause. Og trening er jo beste medisin mot mye, spesielt tunge tanker. Ha en fin dag, jeg er sikker på at hva du enn driver med så sprer du godt humør rundt deg ) Klem fra Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/4874066-hvordan-har-du-det-sweden/#findComment-4887774 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå