Gå til innhold

Oktober: Noen bergensere her?


milla1312

Anbefalte innlegg

Hei hei! Er det noen fra bergen her? Jeg er en jente på 27 år, og har termin 5 okt... Dette er vårt andre barn...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Heisann!!

 

Vi er ganske mange bergensere faktisk - orginale eller innflyttet :). Vi hadde et BIM-treff på Egon i forrige uke der vi traff hverandre. Men ikke fortvil, vi har planer om en gjentakelse i mai også. Bare følg med på "BIM-treff"- linken for treff med de i termin fra sept - nov. Da sees vi sikkert. Jeg er forresten 24 og har termin 23.okt, første baby ;o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei ! Bergenser her også - og fremdeles boende i Bergen :)

 

Jeg er 33 og venter også nr 2, har jente fra før som er snart 3 år. Termin nå er 7. oktober. Gleder meg til ultralyd, skal 8. mai - du skal vel snart du også? Hvor gammel er førstemann da?

 

Ellers - anbefaler deg virkelig å komme på neste BIM-treff, jeg var også sist, og det var veldig kjekt!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei igjen!

Kjekt at det er noen bergensere her :-)) Høres ut som om disse bim møtene er veldig koselige, så henger meg vel gjerne på en gang tenker jeg... Ser du har termin 7okt...ganske like meg og deg da :-) Jeg har vært på ul 6 ganger allerede, går til min faste gynekolog som er fødselslege, og får derfor ul hver kontroll!!! Tro meg det er gøy...hihi Jeg skal på neste kontroll 18 mai, og skal da få vite hvilket kjønn det er... Jeg gikk til han med min første også, er veldig greit å få ul hver gang, er betryggende! Grunnen til at jeg har vært på ganske mange kontroller allerede var fare for sa... Men nå går alt så fint med oss begge...

Min førstemann er 5 år, så han gleder seg noe enormt! Kos å få så mange mld... Klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...