babyimagen!! Skrevet 26. april 2006 #1 Skrevet 26. april 2006 andre som har forovervendt til sin baby rundt samme alder?? har akkurat byttet til sportsvogn delen, den kan kun være forovervendt. men jeg liker liksom ikke at jeg ikke kan se og snakke med henne når vi er ute på tur. dessuten så må hun ta støyten med sol og vind- mens jeg går i skygge/ ly bak henne... syns dette føles rart... er andre fornøyd med denne ordningen??? (har TFK joggster II). hvilke barnevogner kan flytte styret over? vet det finnes, men husker ikke hvilke blir glad for å høre andre sine erfaringer:)
Anonym bruker Skrevet 26. april 2006 #2 Skrevet 26. april 2006 vi har teutoniavogn (mistral -05), den kan du gå begge veier med...
Luca Skrevet 26. april 2006 #3 Skrevet 26. april 2006 På Teutonia Mistral kan styret vippes over, men der er vel flere hvor man kan snu sitteinnsatsen. Snuppa her har en Mistral, og det er supert at man kan snu henne etter vær og vind. Lillesnupp skal mest sannsynlig ha en Teutonia Spirit S3 når hun går over til sportsvogn. Der kan man ikke vippe over styret pga forhjulet, men snu innsatsen.
majo Skrevet 26. april 2006 #4 Skrevet 26. april 2006 veit at både simo og emmaljunga har styret som kan vendes over. vi har ei emmaljunga som ikkje har slikt styre. men som ein berre lett snur "baggen" mot seg eller fra seg.no har eg han mot meg slik at eg har kontroll,men når han blir større vil han sikkert sjå litt meir enn berre mammaen sin..
supersuper Skrevet 26. april 2006 #5 Skrevet 26. april 2006 Brio har også en med vendbart håndtak. Kjempefornøyd!
WWJD Skrevet 26. april 2006 #6 Skrevet 26. april 2006 små barn trenger å se foreldrene sine for å kunne tolke det som skjer. Feks: la oss si at det kommer en stor klovn bort til babyen din og sier bø! barnet vet ikke om klovnen er venn eller uvenn, og vet derfor ikke hvordan det skal forholde seg til denne klovnen, så h*n titter opp på mor. Mor ler og barnet kan da også le. Dersom mor er bak barnet vil verden plutselig bli mye mer usikker fordi barnet ikke får hjelp til å tolke det som skjer. Skjønner? Derfor anbefales det ikke lenger å bruke vogner der barnet sitter forovervendt, hvertfall ikke til så små barn.
Amazed..♫ 01.02.2012 ♫ Skrevet 26. april 2006 #7 Skrevet 26. april 2006 Våres kan være begge veier (Peg Perego) og bruker den også begge veier, alt etter som hvor det blåser, er sol o.l. Hun synest det er kjempeartig å sitte å se fremover da! Hun er 6 1/2 måned
Anonym bruker Skrevet 26. april 2006 #8 Skrevet 26. april 2006 Vi har også TFK, og er superfornøyd!!! den lille elsker å følge med på alt rundt seg, og får sett mye mer enn ellers. er det vær og vind, skjermer vi med nett, regntrekk osv. ikke noe problem her.
2nj♥ Skrevet 26. april 2006 #9 Skrevet 26. april 2006 Vi har også TFK, og jeg har det som deg. Skulle gjerne kunne hatt gullet mot meg, iallfall når han er våken..... -så angrer litt på det nå ja, men ellers veldig fornøyd med vogna. :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå