mylittlecat Skrevet 26. april 2006 #1 Del Skrevet 26. april 2006 Hun fikk skikkelig dype klore og bitemerker på hånden og armen, stakkars, og nå har det begynt å gå betennelse i sårene som er hovne, varme og røde Takk gud for at det var hånden og ikke ansiktet/øynene som ble "offeret". (og takk for vaksiner!!) Huff, den katta har blitt mer og mer agressiv i det siste, så nå må vi nok ta den tunge veien ned til dyrelegen.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sigurd&Solveig Skrevet 26. april 2006 #2 Del Skrevet 26. april 2006 Burde du ikke få satt stivkrampe på babyen? Eller kan de ikke få det så tidlig? Trist å måtte kvitte seg med katten. Vi måtte også ta den elskede katten min da Sigurd begynte å reagere på henne. Så usigelig trist, men jeg hadde ikke noe valg. Hun var 13 år gammel og hadde hatt et langt og godt liv. Jeg prøver å tenke at hun var lykkelig helt til slutten. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mylittlecat Skrevet 26. april 2006 Forfatter #3 Del Skrevet 26. april 2006 Ringte legevakta for å høre, men de mente at siden hun har fått 2 av de 3 vaksinene mot, så skulle det være nok til at hun ikke reagerer. Hun fikk likevel litt feber i natt, og var veldig urolig, men det gikk over i løpet av formiddagen... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Twig Skrevet 26. april 2006 #4 Del Skrevet 26. april 2006 uff.. stakkars jenta!! Nei, uansett hvor glad man er i dyrene sine, så må de taes når de angriper sånn Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå