Gå til innhold

Blir bekkenplagene værre for hvert svangerskap?

Gjest

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Tror plagene har lett for å bli verre for hvert svangerskap, ja. Selv har jeg ikke altfor mye erfaring, men har hatt noe bekkenløsning i begge svangerskap, og ble sykmeldt mot slutten i nr 2.

Ser imidlertid at mine venner med bekkenløsning har klaget over forverring for hvert svangerskap.

Selv er jeg evig optimist, og håper det mer er snakk om tilfeldigheter enn en regel :-)

Det trenger ikke og bli værre, min mor hadde bekkenløsning i sitt første svangerskap, klarte knapt å gå, men med nr 2 og 3 hadde hun ingen plager med bekkenet, med nr 4 var hun litt plaget med bekkenet i gjenn.

Så hun har vært plaget når hun har vært gravid med guttene men ikke med jentene.

Så hvis du er heldig det kan hende at du slipper helt unda neste gang.:o)

Jeg er mye bedre i bekkenet nå (bank i bordet) enn jeg var med nr 2...

Så er nok begge veier... Prøver å gjøre alt som normalt... Ikke gå med små skritt, sove med pute mellom beina osv.. Kall meg gjerne Kjærringa mot strømmen

• 3 uker senere...

med førstemann var jeg fryktelig dårlig i bekkenet. det var gutt. nå når jeg bærer jente har jeg ingen bekkenplager i det hele tatt og har to uker til termin, moren min hadde det på samme måten. men jeg ønsker meg allikevel flere gutter....de er jo så koselige :) så skal prøve å lage en til gutt en gang da.....har hørt det skal være sjanse for gutt dersom en "har seg" dagen etter eggløsning og pappaen drikker litt mye kaffe først :) jentesjansen er størst noen dager før eggløsningen og viss pappaen tar et varmt karbad først visstnok. leste det i et vitenkskapsblad, så litt sant må det da være? ;)

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...