trilletrulte Skrevet 26. april 2006 #1 Skrevet 26. april 2006 Noen som vet om det finnes allergimedisin man kan ta mens man ammer? Man kan såvidt jeg husker ikke bruke zyrtec, og det er ikke noe vits i å bestille legetime hvis jeg likevel må gå tohendt hjem
supersuper Skrevet 26. april 2006 #2 Skrevet 26. april 2006 Jeg brukte Polaramin. Det står i instruksjonene at den ikke er testet på ammende kvinner, så den kan ikke anbefales, men samtidig er den den eneste allergimedisinen som kan gis til babyer, og den er også godkjent under graviditet, så min lege gav meg den når jeg ammet, og det funka veldig bra.
Tasselur Skrevet 26. april 2006 #4 Skrevet 26. april 2006 Jeg har også fått beskjed om å bruke Polaramin. Har utsatt i det lengste å begynne på tabletter i år (fikk en gutt for en mnd siden), men nå tror jeg snart at jeg må kaste inn hånkledet. Vil jo ikke gå helt ned for telling når pollensesongen kommer for fullt heller...
Gjest Skrevet 26. april 2006 #5 Skrevet 26. april 2006 Hvis du, som meg, er plaget med rennende nese og kløende øyne, kan du bruke Lomudal nesespray og Lomudal øyedråper u/konserveringsmidler. Dette brukte jeg da jeg var gravid også. Vet ikke om du får det uten resept, men uansett billigere med resept...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå