Gå til innhold

angrepille og p-piller.. trenger svar raskt:-)

Anbefalte innlegg

Skrevet

kan mann ta angre-pillen mens mann tar p-pillen og ammer....

ble litt ivrige i går, og glemte helt avkondomen, lite lurt!!!

men jeg begynte på p-pillen sist uke, cerazette, men legen sa aldri når den begynte å virke. så nå tenker jeg på å ta angrepillen itillegg her, ettersom jeg synes det er litt tidlig med neste mann.

signerer som anonym jeg... :-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei!

Jeg tok selv en angrepille igår. Litt ivrige her å. huff å huff!!

Jeg går ikke på p-pillen men jeg leste på bruksanvisningen at de som går på pilla skal bare fortsette å ta den selom de tok en angrepille.

Så jeg tror ganske sikkert at du bare skal ta den angrepillen. Da er du ihvertfall helt sikker på at du ikke blir gravid!!

Angrepillen gjør det den skal selvom du har begynt på pilla.

Helt enig med deg at det er for tidlig med en liten til.

Lillegutt her er nemlig bare 4 uker!!!!!!!!

Skrevet

må bare spørre litt til :-) ammer du? og itilfelle må du holde opp å amme en stund når du tar angre pilla? prøvde å ringe legen min i dag for å spørre, men de tar jo aldri telefonen der!!!!!

jenta vår er 9 uker, men d er alt for tildlig med en til ja!!!

Skrevet

det er vanlig at det tar 2 uker fra man begynner på pilla til den er helt sikker..

veit ikke om man kan ta den samtidig som alt du nevner..

fikk høre av ei venninde som hadde lest om dette, at man må ta angrepillen i løpet av en uke etter samleiet..

Skrevet

Jeg mener å ha hørt at en ikke kan amme på en viss tid, men husker ikke akkurat hva det var... Og en på ta angrepillen innen 72 timer - altså 3 døgn.

Skrevet

Cerazette er ikke en p-pille, men en minipille og virker mye raskere, tror du skal være ganske trygg.

Skrevet

tusen takk for alle svar:-)

krysser fingrene xxx og tenker jeg prøver legen igjen i morn for å høre om ammingen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...