Anonym bruker Skrevet 26. april 2006 #1 Skrevet 26. april 2006 ...herregud, tror dere på det selv??Selvsagt får de det!Har dere prøvd?
Fru_Pigalopp Skrevet 26. april 2006 #2 Skrevet 26. april 2006 Dette innlegget hører vel til på kranglesiden, eller hva, anonym? Du klarer ikke å lokke meg utpå ...
to jenter og ett gull i magen Skrevet 26. april 2006 #3 Skrevet 26. april 2006 hva faen vet du om det???? stikk inn på kranglesiden du. ingen her som gidder og krangle med deg alikevel.
Monstermamma Skrevet 26. april 2006 #4 Skrevet 26. april 2006 Joda, sikkert noen som gidder...... Men ikke jeg, dessverre, anonym!!!
Anonym bruker Skrevet 26. april 2006 #6 Skrevet 26. april 2006 Barn er forskjellige, så enkelt er det. Noen sliter mer enn andre. Jeg tror babyer klarer å sove uten foreldrene, men noe må kanskje "bearbeides" mer enn andre:-)
Anonym bruker Skrevet 26. april 2006 #7 Skrevet 26. april 2006 så enig...det er som regel verst for foreldrene
Halloween-mamma Skrevet 26. april 2006 #8 Skrevet 26. april 2006 Tåpelig diskusjon, men jeg MÅ jo bare.... Selvfølgelig får de sove uten foreldrene, men ikke uten grining eller skriking. Jeg vil ikke at sønnen min skal sovne av utmattelse eller grine seg i søvn på egen hånd.. Jeg liker at han er tydelig GLAD for å komme inn i sengen, GLAD for å høre på når mamma synger nattasang - og det at han må sprelle litt, og så ha kinnet sitt mot mitt, og helst hånden min foran øyne og panne for å falle til ro, det gjør meg absolutt ingenting. Jeg tror at så lenge jeg er konsekvent nå med å gi ham nærhet og tilstedeværelse hver gang han trenger det så vil alt bli MYE lettere senere - fordi han er trygg på at om han skulle trenge mamma så er mamma der omtrent med en gang. Han slipper da å teste meg på disse tingene senere.
Gjest Skrevet 26. april 2006 #9 Skrevet 26. april 2006 Hva tenker du egentlig på nå? Mye mulig jeg må ha det inn med teskje, skjønner du. ;o) Tenker du på de som bevisst velger samsoving, som velger å ikke prøve å ha barnet i egen seng?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå