Gå til innhold

Juni: Hvor mange grøtmåltider gir dere pr dag?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Marcus fikk grøt til frokost og kvelds helt fram til påske, men da måtte vi kutte ut et måltid pga at han var lei grøten. så nå får han kun grøt til kvelds, ellers brødskive til frokost og lunsj, middag og frukt og yoghurt inni mellom...:)

Annonse

som oftest er det bare til frokost og kvelds, men av og til tar vi det til lunsj også! Spiser så lite av hver matvare om gangen denne gutten min, så som regel får han mange flere matvarer tilbudt for hvert måltid....

Lunsj kan gjerne bestå av grøt, skive, vann, litt middagsrester fra forrige dagen, og frukt!

Åh, så godt å se at det er flere som ikke gir barna grøt i det hele tatt. Dennis nekter å spise grøt, så her blir det mye brød-spising. Han drikker fortsatt frokosten sin (200ml mme) også er det skive og frukt til lunsj+mme. Til middag får han middagsglass + mme og kveldsmat er nå brød+ frukt+ mme. Han drikker mye mme, burde kanskje kutte det ut iallefall til middag, men er så redd han ikke skal bli skikkelig mett... Han har blitt så småspist etter at tennene kom på rekke og rad, så da kompenserer jeg med mme.

Hei

Celine får grøt morgen og kveld. Til lunsj gir jeg brød og fullkornsvelling på flaske. Dette fordi hun ikke spiser så mye brød. Velling da for at hun skal bli mett nok. Gir ellers middag kl. 16. Hun får da også fruktmos.

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...